Rörd!

Igår kväll kom Malin på besök!
Och med sig hade hon en present till mig =)
Började läsa det fina kortet och kände hur tårarna började komma. Så underbart fint skrivet!
Blir så varm i hjärtat av hennes fina ord!
Behövde verkligen få höra dom!


 

STORT tack vännen för all din omtanke och fina ord!

Du ligger mig så varmt om hjärtat och jag vet att du kommer finnas vid min sida hela livet ut!

Tack för att du finns för mig! ♥

Idag har jag & Malin varit och ätit lunch på fiket! MUMS! Kommer inte ihåg sist jag va dit och fikade/åt.
Vi fick ju även sällskap av Malins mamma! Mycket trevligt! För Malins mamma är lika gullig som Malin!
Vi kollade in hos Torparn en sväng och sen gick vi en trappa upp och besökte Fräck & Fin.
Jag köpte mig en ny parfym!
Hade ju tänkt köpa Jessica Simpsons parfym Fancy.
Men det va ju som för dyr för mig just nu!
Men den ska jag införskaffa mig sen!

Har dessutom blivit bjuden på middag av mamma idag!
Alla tiders!
Efter vi ätit så beger vi oss till Kristina och ska gratta henne i efterskott!





Idag är Sam en Barbapappa kille!

Vi tjejer va ju och shoppa lös lite på Ica Maxi i Umeå förra fredagen och jag hittade ju denna söta body, dreggelscarf, två par strumpor och byxor!
Kunde ju inte motstå ;-)

Önskar er en fortsatt fin torsdag!


Kommentarer
Postat av: hemma hos Bus

Jag kan tänka mig att det känns underbart att få en sån bekräftelse från en god vän. Det hjärtat har jag med, just nu liggandes på köksbordet :O)

Vilken myskille som sitter och ler vid kameran, kul med barbapappa-kläder. Hoppas att din dag fortsätter lika bra som den började. Må så gott. Kram

2010-01-21 @ 14:31:03
URL: http://hemmahosbusarna.blogspot.com
Postat av: hemma hos Bus

Ps. Jag skulle ju berätta att det inte blev ngn hund eftersom det visade sig att det var lite släktförhållanden mellan tiken och hanhunden så vi hoppar över det, snyft!!! Bara å leta vidare som sagt.

2010-01-21 @ 14:33:09
URL: http://hemmahosbusarna.blogspot.com
Postat av: Sockenvägens Söta

Åh så gulligt av malin, förstår du blev glad! Ni får vara rädda om varandra <3 Lät som en toppen dag, själ har jag fått hem gubben tidigt å hunnit med en tur på apoteket, nennaz och sedan blev det film, skönt med en sådan dag! :-) Det enda som fattas är bäbisfilten, men remo och benji var ju stängt så jag får kolla blomster i morgon, vill ha allt fix å färdigt så jag inte behöver tänka på det sen...

Blås Kajsa?! Har aldrig hört talas om, är det internt i er familj? Lät som en asmysig tradition iaf! Stor kram vännen!

2010-01-21 @ 15:10:06
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Aha ja det kan jag förstå att det blir lite drygt när han e såå långt borta !! :(



Ja visst är det hormonerna som spelar spratt med håret ditt.. men var rädd om det å sköt om det så gått du kan så blir det snart bra igen !!! Och ät mycket proteiner det är det håret är uppgyggt av till 98%

2010-01-21 @ 15:25:18
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ja, riktiga vänner ska man vara rädd om! Å det vet nog Malin om =)

Tack för komlimanfen ;) Fina vetja inte om det är rätt ord, men dom är ju som fulsnygga!

Ja, jag måste röra på mej annars blir jag knäpp! Dels för att värken blir mindre om jag rör mej å dels för att jag har ett så pass tungsamt jobb, så jag måste orka! Sen ger det väl kanske fler fördelar med tiden =)

Promenader är inte fy skam heller! Skönt med frisk luft och det kan va nog så jobbigt å styra barnvagn i snön!

KRAM!

2010-01-21 @ 17:33:07
URL: http://veraw.blogg.se/
Postat av: madde

Underbart me sånna vänner :)

2010-01-21 @ 19:34:05
URL: http://maddeochpojkarna.blogg.se/
Postat av: Vendela

Å vilken pärla till vän du har i Malin!! Såna växer sannerligen inte på trän!



..och Sam är så fin i sin Barba-kläder. Nu ser han riktigt pigg och glad ut igen :-))



Jag blir nog kvar i bloggosfären - kan ju bara inte lämna alla ni fina bloggvänner :-) men ibland så får man såna där funderingar om vad det är för människor som är så nyfikna att läsa men aldrig lämnar ett endaste spår!?



Massor med kramar till dig vännen!

2010-01-21 @ 21:51:56
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

F´låt vännen, var ju inte meningen å retas så. Men jag njuter då jag i vanliga fall inte tål otyget, å trösta dig med att dian ägg på sikt gör dig slimmad, medan ajg bara växer å växer å får mer bristningar ;-P fniss Stor kram till dig!

2010-01-22 @ 09:32:29
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Malin

Du är väl bara för go älskade vännen!!! <3

Du vet att du är den underbaraste vän man kan tänkas ha själv! Och du vet att du får mej att må lika bra, ska du veta!

Tack själv för fina dagar! <3 Som vi snart gör om igen. För vi har ju lite att se fram emot till veckan!! ;)



Massor med stora kramar!!!!

2010-01-22 @ 11:29:26
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej hej!

SÅ söt han e!! Jätte fina kläder!

Malin e för go! Ni e så underbara båda två.



Va duktig du e. Undvika socker e inte lätt. Men önskar dig all lycka!!

Jag har köpt mina tränings dvd:er via nätet. Vill du så kan jag bränna dom åt dig och skicka dig dom?

Kramar

2010-01-22 @ 11:50:32
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Therése

Tänk va det betyder mycket med fina vänner,

förstår att du blev rörd...jättegullig present!



Verkligen snygg outfit han har idag, Sam...Barbapappa är aldrig fel ;-)



Hoppas du får en härlig helg, Nina...KRAM på dig!!

2010-01-22 @ 13:23:30
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hej vännen!



Är lillvännen frisk nu?? Så himla skoj att du bloggar igen. :) Hoppas vi hinner ses nästa helg. Beror väl lite på när vi kommer iväg från Åre.

Trevlig helg på er.



Kramar

2010-01-22 @ 13:32:55
URL: http://fuckingfresh.blogg.se/
Postat av: Marianne

Härligt med riktiga vännen!! De behövs verkligen i denna värld vi lever i.

Vad fin han är i sin barba utstyrsel!

Ha en fin helg!

2010-01-22 @ 13:51:12
URL: http://mammamarianne.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

ha, ha tar det som ett löfte, för promenader bör jag nog rätt omg hasa mig ut på, men i makligt tempo då och inte maraton fart ;-P

Har ltupplurat idag så jag är inte trött för fem öre ikväll, attans å inget på TV, karln sover eftersom han jobbat 02.00 - 17.30 så då är det tur att datorn finns som sällskap... Fast jag borde kanske försöka virka mig trött så jag får några barbafigurer gjorda... Imorron blir det iaf en pangdag med go mat på hotellet i V-mina :-)

Stor kram, å en riktigt trevlig helg till dig med vännen!

2010-01-22 @ 21:07:32
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Lyx att gå utan barnvagn, men än idag känner jag mig så naken utan endera barnvagn eller hund, men sköt att få gö själv :-) Lät som finmiddag hos dina päron, firas något speciellt månne? Vi ska fira svågern i efterskott, därav 3-rätters i V-mina. Mamma ska dessutom vara barnvakt så man verkligen kan sitta ner och njuta av maten utan att passa vår lilla kloakråtta skratt Simma lungt nu å passa dig för bitska hajar ;-P

2010-01-22 @ 21:38:08
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: sara

Hej vännen

Kul att du börjat blogga lite igen. Själv har jag ingen lust alls. Tråkigt, för egentligen är det ju kul. Men men det kommer kanske tillbaks...

Vilken fin present! Underbart att ha en sådan vän.

Vad fin han är i sina barbapapa kläder. Kan tro att det är svårt att motstå att köpa sådant ;)

Idag har vi varit och åkt skridsko, härligt. Hade varm choklad och bullar med oss också. Lite fusk idag. Annars är det gi som gäller ju. Har gått ner ca 4 kg på knappt 2 veckor. Så det känns superbra. Ska bara fortsätta såhär fram till sommaren. Då kanske det känns kul att ta på sig bikinin på semestern :)

Går det bra för dig med? Skitsvårt att vara utan godis tycker jag iallfall...

Ha en bra fortsättnign på söndagen

Många kramar

2010-01-24 @ 14:41:46
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0