2010 är här!

Min nyårsafton blev inte som jag tänkt mig...
Allt gick väl bra till ca 22.30.
Sam va inte alls på nå bra humör. Förkyld och trött och gillade inte alls att inte vara på hemmaplan!
Så mannen tog beslutet att fara hem med han!
Så 00 slaget firades utan mina älsklingar!

Men hade ju en stand in i form av min favorit Tomas! Mikaels kusin!
Tänk att man blir så glad av denna spjuver! Haha!
Ring ut den gamla året som en brunstig ***, ja det kan bli sååå fel ibland!

Vi åt iaf en massa gott!
Jag, Malin och Victoria lyckads med maten!





Vi spelade Med andra ord. Och jag hamnade sååååklart i LG´s lag, precis som jag befarade. Hmmm... Vi tok förlorade =( Men tusan så kul det va!

Eftersom att dom flesta i sällskapet är emot att vara med på bild så bjuder jag inte på så många bilder!
Men några lägger jag upp iaf ;-) Skulle någon inte vilja va med så hojta så jag tar jag bort kortet!




Min goa Malin som står och steker kött!




Jag råkade ju glömma bort bröden i ungen så dom blev välgräddade ;-) Men ack så gott iaf!




Min svåger LG bjöd på musik ;-)





Vågar inte bjuda på nå fler bilder! Dels ser jag helt enkelt inte klok ut på korten för jag sitter och gap flabbar på vartenda kort! Men det är ju ett bra bevis på hur roligt jag hade! Som ni bland annat ser på kortet =p Fruktansvärt!
Tack alla ni som va med igår! Hade underbart roligt!

Idag har jag och Sam haft en slö dag! Jag har varit jätte trött. Inte van att va ute och ruscha och dricka alkohol!

Mikael har varit och kört skoter en sväng.

Middagen blev hämtpizza! Min första pizza på flera månader! Även min sista pizza på flera månader =p

Mamma och pappa kom och åt med oss. Trist nog så hade bagaren skickat fel pizzor. Men vi åt dom iaf!

 

Sam somnade som en stock ikväll. Helt utslut stackarn.

Han är så himla förkyld!

 

Imorron ska jag ta mig an min utmaning som jag fått av Duracellmamman.

Trevlig fortsättning på det nya året önskar jag er!


Kommentarer
Postat av: marie

Ja, det blir inte alltid som man tänkt sig,,,men det brukar kunna bli bra ändå.

Gott nytt år!! Kram

2010-01-01 @ 22:16:33
URL: http://mariekjerulf.blogg.e
Postat av: Jenni

Ni ser också ut att ha haft det himla bra, både jul och nyår!

Mysigt verkar ni ha haft det hela tiden!



Vilken tur att inte Sam var rädd för tomten, det var iofs inte Rasmus heller förra året, hade inte förstånd nog till det kanske ;-)

Sanna var också rädd när hon var i Rasmus ålder men det har ju gått över för henne så det gör det väl förhoppningsvis för honom också.



Hoppas att 2010 blir ett gott år för dig och din familj! :-)



Kram kram

2010-01-01 @ 22:55:57
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/
Postat av: Veronica

GOTT NYTT ÅR!!!

Va trist att Sam å Mikael inte kunde vara med dig vid 12-slaget :/

Va gott med pizza, här blev det hamburgare på menyn idag! Så gott att äta nått annat en julmat å sånt =)

KRAM!

2010-01-02 @ 00:19:30
URL: http://veraw.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Stackars Sam, tur att gubben for hem med han så att han fick sova och du fick nöjet att parta med Mr T - kan tänka mig hur superroligt ni hade!!! :-) Massor med kramar

2010-01-02 @ 09:53:11
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Ja, vi har ätit tårta och firat namsdag här idag, så först julmat, sedan gubbens firande, nyår och namsdagstårta idag och mammas födelsedag i övermogon - jag exploderar nog snart ;-P skratt

Och jag kan meddela att svea INTE ville vara med på foton idag :-/ Så trist när Jenny å vi försökte med allt för att få fina kort, håller tummarna att nått blev ok, men tveksamt så ettrig och motvillig som Svea var... Kan INTE förstå vart hennes humör komner ifrån ;-P Kramis, hoppas er sjukling är piggare nu!

2010-01-02 @ 17:56:46
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, ni var så glada båda två!! =) Och en riktigt trevlig kväll hade vi allt!

Ja, nu är stolen på plats och jag måste läsa bruksanvisningen. Sen får jag nog börja packa väskan lite smått, så vi är redo för avgång sedan. Känner att jag börjar längta jag med nu! ;)

Puss och kram vännen min!

2010-01-03 @ 13:10:42
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0