2009

Nu ska jag ta tag i utmaningen jag fått av Duracellmamman

Utmaningen består av att svara på 30 frågor om 2009:

1. Gjorde du något iår som du aldrig gjort förut? Nej jag tror faktiskt inte det! Allt har lunkat på som vanligt!


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag gav inga nyårslöften för 2009 =p


3. Blev någon/några av dina vänner föärldrar iår?
Jaaaa, en hel del! Två av mina närmaste vänner vänner fick barn nästan samtidigt som mig! Sen har jag andra vänner som fått barn oxå! Och vi har haft en massa roligt ilag!


4. Dog någon som stod dig nära?
Ett dödsfall har det varit i år. Han stod mig inte så jätte nära men min kille och hans familj stod han mycket mycket nära. Det va tungt och sorgligt =(


5. Vilka länder besökte du?
Inget land förutom Sverige!


6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
  Hmmm, nä jag tror faktsikt inte det! Har min familj och mina vänner. Va mer behövs?


7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid minnas?
31 januari, då våran lill prins kom till världen!


8. Vad var din största framgång år 2009?
Är så dålig på sånt här. Kan inte komma på något! Fast jag tycker att jag själv gör ett bra jobb som tar hand om två barn och har en karl som jobbar borta! *Klapp på axeln ;-)*


9. Största misstaget?
Har inte gjort något misstag vad jag vet iaf!


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Icket!


11. Bästa köpet?
Har ju inte blivit så många köp iår. Trist nog!


12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mina barn såklart! Älskar att handla åt dom!


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att få bli mamma igen! Mitt hjärta är fyllt av glädje och kärlek!


14. Vilka sånger kommer alltid påminna dig om år 2009?
Svår fråga... Men gruppen Nomy som har två låtar med i RuffRiders 4 kommer jag förknippa med alla mina barnvagnspromenader.


15. Va du gladare eller ledsnare iår jämfört med tidigare år?
Glad som tusan då vi har solskenet Sam i våra liv!


16. Vad önskar du att du gjort mer?
Motionerat =p


17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit alla godsaker!


18. Hur tillbringade du julen?
På självaste julafton va vi med min sambos familj. Testen av juldagarna va vi med mina familj!


19. Blev du kär i år?
Japp, i Sam ;-) Å älsklingen oxå såklart! Många gånger om!!!


20. Favoritprogram på tv?
Desperata husfruar, Grey´s anatomy, Biggest Loser, Scrubs, Vänner osv!


21. Bästa boken du läste iår?
Karin Alvtegens böcker älskar jag. Har läst tre av hennes böcker år 2009 och dom är kanon!


22. Största musikaliska upptäckten?
Måste nog passa på den!


23. Oj, hittade ingen fråga 23 hos Duracellmamman =O


24. Något du önskade dig och fick då du fyllde år?
Ja en ny hårtrok, då min fick en kortslutning, men fick massa annat bra oxå!


25. Något du önskade dig men inte fick?
Pengar!


26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Hade vänner på besök, bjöd mamma och pappa på middag! Och massa släkt kom förbi och grattade mig! Perfekt dag! Bara mannen saknades som jobbade!


27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
  Nä, mitt år har varit kanon bra! Kanske en aningen mer egentid bara! Sånt är viktigt och det har jag inte så mycket av!


28. Hur vill du beskriva din stil år 2009?
Ja, mycket leggings, klänningar och tunikor! Pga alla graviditetskilon som vägrar försvinna =p


29. Vem saknade du?
Melvin alla veckor han är hos sin pappa! Och mina älskade vänner som inte bor här!

30. De bästa nya människorna du träffade? Alla mina kära bloggvänner! Helt otroligt vilka fina människor jag fått i mitt liv genom bloggen! Tack ♥

Utmanar alla som känner sig manad!


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Ha, ha ja du en egen gjord pläd är nog verkligen ett strå vassare - men jag skulle aldrig hinna eller orka fixa det innan Fröet tittar ut... Kanske om jag fick en sladdis om 5-6 år... skrattar Hoppas du har en fin kväll, här är det film å karra som hägrar - jag som skulle bli nyttig suckar :-P Får ta det sedan... KRAM!

2010-01-03 @ 18:56:12
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0