Högland!

Ja nu har jag äntligen tid för en liten uppdatering!
Vilken kanon helg jag har haft alltså.
Den bästa på mycket länge!

Strax före 10 på lördag morgon hämtade vi upp Vickan och sen styrde vi näsorna mot Högland!


I detta hus bodde vi! Det är Chatta som är uppvuxen här! Så hon hade kickat ut mamma Stina som for till Borgafjäll. Så snällt av Stina att låna ut sitt hus åt oss!

 




När vi väntade på att Johanna och Becca skulle komma så va vi andra ute på en promenad!
Det va kallt!





LM, jag, Vickan och Chatta!





När vi kom in så va det varm choklad och punsch som gällde för frusna själar ;-)





Efterrätten! Den va så himla god!





Johanna vilar ner maten!


 

Vi tvär tittade på OS när Anja åkte! Koncentration på hög nivå ;-)



Det va dresscode på våran tjejhelg. Mys kläder!

LM hade ju fixat en tävling!



Johanna och LM!

Vi blev indelade i 3 lag. Och det tävlades om musik!
Jag och Rebecca utklassade dom andra ;-)
Sen stog kampen mellan mig och Rebecca och jag gick segrande ur striden!
Vann lila servetter och två lila block ljus! Kanon fint pris!

Sen satt vi och pratade om allt mellan himmel och jord!
Det va så mysigt! Ville inte att klockan skulle gå så himla fort! Vi träffas alldeles för sällan. Som Johanna tex träffar man kanske 1 gång per år!
Men vid halv två så somnade jag sött. Fick ju äran att dela säng med Vickan (som vanligt)


Tack mina älskade vänner för en kanon bra helg!
Nu längtar jag till sommaren och nästa träff. Då ska vi vara hos Rebecca i Åsele!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åå så mysigt ni verkar ha haft !!!!!!!!!!



Men du jag tycker att ni´i dorro sammmlar i hop ett gäng på minst 6 .. och max 8 st å så bokar vi en dag som passar å så åker ni hit å går en kurs !!

2010-02-22 @ 14:21:28
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Marianne

Vilken lyckad helg det ser ut att ha varit! Ja Melvin är nog större än jag tänker mej, vissa saker är han så himla stor i och annat, t.ex som att komma ihåg att bädda sängen varje morgon, då är han som ett litet barn igen. Kommer aldrig ihåg och har inget ansvar. Huvva det kan inte vara lätt för dem...

Ha en fin vecka!

2010-02-22 @ 15:26:39
URL: http://mammamarianne.blogg.se/
Postat av: Malin

Ni verkar ha haft en riktig mys helg tillsammans alla vänner!! =) Underbart!! Så nog förstår jag att du inte ville att klockan skulle gå allt för fort! Nu är det bara att se fram emot er nästa träff! Underbart att ha så fina vänner!



Ska se om jag snart kan få till en liten uppdatering oxå ;)

Och snart så hoppas jag att vi ses vännen!! <3

Men jag blir så förbannad på detta kalla skitväder, som ska vara hela tiden. Man kan knappt så mycket som ens sticka ut näsan =(



Massor med kramar från mej, lille Tim och Asterix!

2010-02-22 @ 15:36:44
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Vendela

Men guuud vilken tokmysig helg ni verkar ha haft!! Förstår verkligen att det var en energikick!!



Min helg har också varit bra, fast inte i närheten så mysig som din :-) I lördags t ex så var det världens snöoväder här, och igår jättekallt så man har ju knappt varit utom dörren. Tur att Olivia var på barnkalas igår så hon fick något roligt iaf :-)



Kram på dig vännen!

2010-02-22 @ 15:47:39
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Malin

Ska göra mitt bästa för en liten uppdatering nu! ;) Och vad vore livet utan vänner!? Ingenting! och jag är lika glad och lycklig som har dej i mitt liv vännen! <3

Åhhhh..., vad jag ser fram emot onsdag med tacos, er och massor med mys! =) Längtar jag med! och då ska du få mysa massor med lille Tim oxå. Fasters lilla gulligull och mammas guldklimp! =)

Massor med kramar till er vännen! <3

2010-02-22 @ 15:55:25
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Jenni

Vilken mysig helg ni verkar ha haft! Va roligt att ni kan få ihop det så att alla kan komma och träffas!



Ser ut att vara en bra laddda-batteriet-helg! :-)

2010-02-22 @ 17:59:59
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Verkligen kanon att ni håller ihop och har så roligt så där! Riktiga vänner räcker det att man träffar ett par ggr per år, man är ändå lika tajta. Förstår att du ser fram emot nästa träff redan nu :-)



Och ja, en aaaaaningengs less är jag nu. Sitter hemma å tryckerr mest i väntan på att nått ska ske. Men ikväll var svärmor gullig å bjöd på mat så vi har varit hela eftermiddagen i ormsjö, skönt att fördriva tiden :-)



Stor kram!

2010-02-22 @ 18:54:41
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: carola

så avis jag blir på ert härliga tjejgäng..

Förstår att det måste varit toppen att bara vara, man behöver det..

Man behöver bort och få längta hem igen..



Nu ska här nattas lite barn.

STor kram

2010-02-22 @ 19:44:52
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Skit internet, blir så sur, skrev en lång kommentar som försvann :-(



Men nog är det kallt alltid, faktiskt så att jag är glad att slippa åka till lycksele i 36 graders kyla OM något skulle råka hända med bilen...



Är gärna hemma tills det blir liiite varmare iaf. Nu ska jag leta reda på gubbens långkalsonger, skoterskor å öronlappsmössa å masa mig till dagis med Svea vad det lider...



Ha en fin dag i detta kalla väder!



Kram

2010-02-23 @ 08:13:44
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: marie

Vilken mysig helg och unerbara vänner, förstår att ni njutit och speciellt av den smaskiga efterrätten!!!!



Skönt att kunna ladda batterierna ibland och slippa vara mamma för ett tag..det behöver man då och då för att inte tappa bort sig själv.



Ha en härlig tisdag! Kram

2010-02-23 @ 09:59:04
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/
Postat av: Sara

Kan tro att du njöt av helgen. Så underbart att vara ett sådant härligt tjejgäng. Mysigt att bara vara sig själv och umgås i myskläder!

Nu ska jag iväg och fixa present till Alexander, sen är det dax att jobba :(

Ha en fortsatt skön tisdag.

Massor av kramar till dig!

2010-02-23 @ 12:47:55
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Therése

Vilken kanonmysig helg du haft med tjej-gänget!!

När jag såg på FB så trodde jag det var en festhelg ni skulle ha, men det här såg ju jättehärligt ut...

och jag kan bara tänka mig tjattret med så många tjejer under samma tak hihihi!! ;-)

Ha det så fint nu vännen...KRAM!!

2010-02-23 @ 16:18:12
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Petra

Åhh va kul ni verkar ha haft!! Va kul för dig. Kul att träffa sina tjejkompisar då o då.

Mysigt!



Åhh lille Sam har gått 3 steg!! TJOHO! Lillkillen börjar bli stor ju!

Massa kramar

2010-02-23 @ 17:41:55
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Nog tusan är det kallt, sparkade på dagis med sva å min näsa frös tamme tusan ihop. Gruvar att ta mig till aina på em, får plugga i motorvärmaren för GÅ tänker jag itne även om det kanske skulle sätta fart på bebben... Kramis!

2010-02-24 @ 09:22:14
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0