Helgen!

I fredags så kom vi ju hem från Umeå med Sam.
Han fick fara till en öronkonsulent som konstaterade att Sam hade ytterligare en öroninflammation!
Så nu äter han en tredje sort antibiotika! Dom tog även nått prov från näsgången så imorron ska jag ringa på barnkliniken i umeå och höra va provsvaren säger.
Nu håller vi tummarna på att han tänker vara frisk lääänge!!!
Men än så länge är han fortfarande små hängig och inte riktigt nöjd!





Vi fick först sitta på akuten i över 2 timmar!
På natten fick vi äntligen komma upp på barn 2.
Och vi fick dessutom samma rum som förra gången!
Inte förrän vid 01.30-02.00 somnade vi in. Men natten va orolig och inte sov vi så mycke =p





Eftersom han va så tjock i bröstet och slemmig så fick han andas in ånga!
Först använde dom denna "snabel" , men det gick bättre då han fick en mask istället!
Och kära svägerskan Matilda va ju och hälsade på som ni ser i bakrunden! =)




Men stundtals va vår bus unge på riktigt bra humör =)

Tack återigen till min älskade mamma som återigen fick rycka in som sällskap!
Hade aldrig klarat detta utan dig!
Du är min stjärna älskade mamma!!!
Och ett tack till pappa som oxå har ställt upp till 110 %!
Ni är dom bästa!!!

Tack för alla fina kommentarer och hälsningar ni skickat!


♥ ♥ ♥

På lördag for jag, svärmor och svärfar till Lycksele för att hälsa på gullungen som anlänt!




Mitt hjärta smälte som smör i solsken!
Lill killen har erövrat mitt hjärta!




Det va mycket svårt att hålla tårarna tillbaka.
Först att man fick träffa denna sötnos och att man fick krama om Malin oxå!
Saknar min vän!



Hade ju äran att få byta 3 st bajsblöjor på han!
Tänk så små dom är!
Och pianofingrar har han!



Nu längtar vi tills dom kommer hem så jag får mysa lite mer med go plutten! Och ge bort lite paket!

♦ ♦ ♦


Efter mycket om och men så blev det party på kvällen
!

Vid 21.30 anlände jag på förfest hos min vän Linda!




Jag, Linda N och Jenni! Partypinglor ;-)
Haha, Linda ser helt inklämd ut!




Min fina vän Linda




Cilla, Åsa och Moa!

Tack alla för en trevlig kväll!

Tack även till Angelica och Eva!

Kom ihåg, det är inte korven man blir tjock av, det är såsen ;-)

Hamnade dessutom på efterfest för första gången på gud vet när. Brukar alltid vara så förståndig så jag går hem då det är slut på hotellet.
Men inte denna gång =p
Men blev så konstigt trött så det blev taxi hem rätt så fort!

Jisses vilket långt inlägg!


Kommentarer
Postat av: Linda N

Tack själv! Jag mådde fint förutom att jag var jäkligt trött. Va fan skulle man på efterfest å göra. Men jag drack då bara vatten. Jisses vad klok man ha blivit ;) Fast jag kanske drack desto mer i baren och de var ju inte vatten.



Men inte kan du lägga ut sånna där fylle kort, jag ser ju helfull ut, det kanske jag va också när jag tänker efter ;D



kram kram

2010-02-08 @ 15:13:45
URL: http://lertorp.blogg.se/
Postat av: Gina

hoppas ni får reda på vad som varit med Sam och att han blir bättre nu...

vad liten och söt bebisen var...han ser superliten ut...tänker bara på att tuva-Li vägde 2310 gr...hon måste ha sett minimal ut...



//Gina

2010-02-08 @ 16:26:14
URL: http://fjallfamiljen.bloggplatsen.se
Postat av: Vendela

Håller mina tummar att de hittat rätt denna gång, och att Sam får vara frisk nu!!



Vilken liten sötis ni var och hälsade på - förstår att ditt hjärta smälte :-) - och det är ju rätt kul vad lik han är Sam, likadan kalufs hi hi



Tänk vad mycket hyss småkusinerna ska hitta på när de blir lite större :-)



Många kramar!

2010-02-08 @ 16:53:21
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Erika

Va skönt att din mamma följde med även denna gången! Hoppas att Sam får va pigg nu & att ni slipper flera umeåresor! Kram

2010-02-08 @ 18:00:15
URL: http://tallbacka.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

fniss Måste ha varit tankeöverföring för nu fick jag ju både veta hur det är med Sam, se bilder på bäääs som Svea sa + lite frfån helgen :-) Ni verkar verkligen ha haft det toppen kul, precis som det SKA vara ;-) Massa kramar!!!

2010-02-08 @ 18:23:55
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Gina

med oss är allt bra annars..lillan är lite snorig...men inget mer..Milo trotsar allt och alla...allt är som de ska vara alltså =)

ser fram emot helgen och skidåkning i Borga =)



//gina

2010-02-08 @ 18:50:39
URL: http://fjallfamiljen.bloggplatsen.se
Postat av: sara

Åhh vad jag blir glad att få läsa ditt inlägg. Har undrat hur du haft det i helgen och hur det gått med Sam. Håller tummarna att han ska bli frisk nu så han kan träffa sin lilla kusin :)

Vilken underbart söt liten kille, förstår att du är en stolt faster!!

Och vad roligt för dig med lite fest, det behöver man ju alltid. Känns som det var jättelänge sen sist jag gjorde nåt kul. Men nästa fredag ska vi träffas hemma hos min arbetskamret för inflyttningsfest. Ska bli kul :)

Nu slutar jag snart.. dax att köra hem till barnen.

Massor av kramar till dig!!

2010-02-08 @ 18:58:31
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Jenni

Hej popcorntjejen! :-D

Linda och jag hade roligt åt din popcornspåse som låg och slängde på dansgolvet ;-)



Ja, tack för senast! Jag hade himla roligt!

Trött får man ju lov att bli, du har ju haft en tuff vecka så det är väl inte konstigt om det kommer igen! Men det är ju himla tur att det finns taxi ;-)



Jag mådde bara bra igår, trött självklart men jag kände mig ju fräsch och pigg när vi åkte hem - skön känsla!



Ha en fin vecka!

Kram

2010-02-08 @ 19:10:54
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/
Postat av: Bea

Jisses så skönt att Sam mår bättre, får verkligen hoppas det håller i sig nu!! =)

Men vilken liten söting du fick träffa, snacka om att man knappt kan vänta tills min egen lilla trollunge tittar ut... ;)

2010-02-09 @ 09:40:02
URL: http://mammabeas.blogg.se/
Postat av: carola

åh så stor han blivit lill Sam:)

Så skönt att höra att han är bättre, inte kul när ens älsklingar är sjuka.



Underbar kort du bjuder på..

Vi har också fått tillskoll i familjen, en liten Klara fick min ´brorsdotter

kram och hälsa malin

2010-02-09 @ 10:05:52
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

INTE då, ingen våg spräng, du får ju inte vara så jämarns hård med dig själv. Du är FIN, du DUGER som du är, ett både VACKERT inre OCH yttre. GO och GLAD, och många vänner, bekanta och familj som älskar dig för den DU ÄR! Glöm inte det...

Nu jäser degen... ska bli spännande att se aom de blir ätliga, är liksom inte min starka sida att baka fliina Alltid händer/glömmer jag nått!

Tror att Emma å Mille fortfarande är hemma, på dagis skulle nog Nova idag iaf. Men jag väntar med spänning att emma ska åka så det blir min "tur" sen :-) KRAM

2010-02-09 @ 10:23:04
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

naaaw, vilka underbara bilder ♥

2010-02-09 @ 21:44:22
URL: http://www.kakhusets.se
Postat av: Vendela

Du har tur du som har/kommer få så många bebisar att snusa på :-)



Hoppas du mår bra annars och att Sam börjar bli frisk!



Många kramar

2010-02-09 @ 21:58:33
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Gina

Jo en enkel och fin klänning...men då måste det bli på sommaren...väldigt somrig =) Blir säkert bröllop för er någon gång...snart alla hjärtans dag...han kanske har något palnerat till dess ?! =) själv förväntar jag mig inga stordåd... Sebbe är inte riktigt den romantiska typen...han har gjort ett försök på alla hjärtans dag present en gång...då fick jag 100 kr och så sa han bättre du köper dig en blomma så du får välja vad du vill ha...Nu skriker lilln...vägrar somna om efter mat..känner hur orken börjar tryta...bara att bita ihop... Kram Gina

2010-02-09 @ 22:20:11
URL: http://fjallfamiljen.bloggplatsen.se
Postat av: Jenny

Hoppas Sam börjar friska på sig snart. Kan inte vara lätt att åka t o r till umeå då och då för lille palten.



I övrigt ser lille Tim(?) underbar ut!! :) Hälsa Malin så mycket när du pratar med henne.

2010-02-10 @ 22:09:38
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej! Har varit så osynlig, haft fullt upp. Men hoppas av hela mitt hjärta att lillkillen får bli frisk. Det är så jobbigt när dom är sjuka. Vilka otroligt fina bilder på barnen, blir så glad att se lille Sam, han är verkligen en stor charmör.

Ha det så gott och hoppas han kryar på sig. Kram kram.

2010-02-11 @ 13:13:05
URL: http://lillatjejligan.blogg.se/
Postat av: Petra

HEj!

Hoppas han klarar sig från öroninflammationer nu ett tag. Stackaren! SÅ fin du e! Inte ofta du har kort på dig själv. Jätte fin. Flåt ska fixa skivorna men de får allt bli när vi flyttat. KAOS här nu vill jag lova Ler!

Så underbart söt Malins bebis e! Han e ju underbar! Hoppas att allt e bra med dem båda.

MAssa kramar

2010-02-12 @ 15:48:19
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0