Helg och tävling!

Ja antingen är det 34 minus grader ute eller så vräker snön ner =p
Men tar hellre lite snö för då kan man ju vara ute iaf!
Imorron far vi till stugan!
Mikael har farit dit idag för att elda så det ska vara varmt tills vi kommer!
Men han kommer hem sen för vi ska på hotellet på AfterWork ikväll!
Det va tacos, pizza och kycklingspett. Så nog lär vi bli mätta ikväll =)

Nu när Melvin slutar skolan ska jag ta barnen och fara på husvagnscenter och köpa nya skoter kläder till Melvin =) Han växer ju så det knakar. Overallen är för liten!





Sam älskar att leka med Melvin! Här snurras det för fullt!


 

Men jag tror det va Melvin som skrattde mest! Sam va ju som en fyllhund då dom snurrat klart! Han kunde inte ens sitta. Melvin höll på att dö av garv!

 

Lille Tim va ju på besök här i onsdags ♥ Han sov så gott i Sam´s vagn!





Imorse efter Sam ätit sin gröt så tyckte han att han kunde få smaka på min frukost oxå!




Han såg riktigt finurlig och busig ut ;-)
Han älskade mackan iaf, på ett litet kick så hade han ätit upp den!
Han är ett riktigt matvrak!


Ett riktigt stort grattis till Magnus & Therese som fick en liten prins igår! Och stort grattis till Svea som blivit storasyster! Längtar tills man får se lill killen ♥


♥ ♥ ♥

Det va jätte längesen jag va med i en tävling!
Så nu är det dax!

Det är hos Saos man kan vinna detta fina pris :


"Saos.blogg.se har en grym tävling tillsammans med Småttochsnyggt, spana in den du med!"

Tävlingen avslutas den 10/3 20.00


Kommentarer
Postat av: vendela

Vad go han ser ut lille Sam :-) Jag tycker han är så lik dig - är det fler som sagt det? och lille Tim är så lik sin kusin så jag trodde det var något gammalt kort på honom :-)



Lät mumsigt med taco, pizza och kycklingspett - ha så trevligt :-)



Kram kram

2010-02-26 @ 14:41:16
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Sanna - Barntävling pågår!

Vad kul att du är med och lycka till nu! Ha en fin helg! kram

2010-02-26 @ 15:57:23
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Gina

Härligt de såg ut när dina pojkar busar..längtar tills Milo och Tuva-Li kan leka tillsammans ordentligt...kanske till sommaren eller vintern kanske...nu tycker Milo mest att lillan är jobbig...

Hoppas ni får de bra i stugan och att du har de super kul på after worken ikväll =) Kram

2010-02-26 @ 19:23:37
URL: http://fjallfamiljen.bloggplatsen.se
Postat av: Gina

jo tråkigt att jämt göra allt...men samtidigt vill man att de ska se bra ut åxå hemma...gillar att ha ordning och fint hemma...då trivs jag... Sebbe ringde nyss från Bogra..han ska ut och dricka öl ikväll...andra helgen på rad...och jag blir arg på mig själv för jag blir arg på honom...han är barnfri varje helg och roar sig där uppe...själv sitter jag låst här hemma med barnen...älskar barnen men skulle vara kul om jag fick hitta på något nån helg åxå..nej färdig gnällt...och förresten skulle vara soligt och -3 grader i morgon...så blir nog bra för er =)

2010-02-26 @ 20:40:29
URL: http://fjallfamiljen.bloggplatsen.se
Postat av: carola

kort fyllda av syskon kärlek, blir lite rörd.

Så härligt glad han ser ut Sam i snurren:)



Lisa äter jämt upp det jag äter, skönt att dom äter och växer.

Stor kram och fortsatt trevlig helg

2010-02-27 @ 22:39:12
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja jag hoppas det kommer igång igen idag, just nu är det jättelugnt förutom smärtan i ryggslutet. Startar det inte nu så kommer jag nog inte alls fatta när det väl gör det på riktigt ;-)



Hoppas ni haft en fin helg i stugan!



Kram

2010-02-28 @ 10:53:16
URL: http://idasusanne.blogg.se/
Postat av: Petra

usch o fy med minus 34 grader. vi ligger äntligen på 2 plus iaf. Så nu e de slask överallt. De e drygt men snart e nog all snö borta!! Tjoho!

Så söt Sam e ! O Tim oxå för den delen.



JO fy tusan va här e att göra, imorgon går flyttlasset. Hmm fattar inte hur de ska gå. Två bo ska bli till ett. Tidsmässigt alltså. Men M e ledig tisdag oxå . Tur de...

Men de ska bli underbart. Massa kramar

2010-02-28 @ 16:14:50
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Ida

Tiden går ut på onsdag, men alla andra verkar ju gå över så det får säkert jag också göra ;-)

2010-03-01 @ 13:36:21
URL: http://idasusanne.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag tycker också det är väldigt intressant att läsa andras förlossningsberättelser. :) Jag hade dock bestämt mig för att ta epidural men jag hann inte riktigt. Fördelen med epiduralen är ju framförallt hur "skönt" det är att krysta då man är lite bedövad där nere. Känns som en lättnad. Och man slappnar ju av på ett annat sätt också. Men jag är väldigt nöjd ändå med lustgasen. Spinalen gav ju aldrig någon effekt direkt, fick väl den försent också. Ja, det är en fantastisk upplevelse att föda barn. :)



Det har blivit ett litet grabbgäng nu i början av året men jag tror minsann Ida levererar första flickan, spännande :)



Vilken sötnos Sam är, han ser verkligen finurlig ut :)



Kram!

2010-03-01 @ 14:44:31
URL: http://nouvellestar.blogg.se/
Postat av: Nadja

Nej, jag slipper ju spy och det får jag ju höra nästan dagligen vilken tur det är. Men det känns ju inte så himla mycket bättre att gå och känna sig spyfärdig dygnet runt utan att det kan lätta någon gång. Tycker det borde börja släppa snart, men det verkar bara bli värre och värre.. Får knappt i mig något längre:(



Måste förresten tala om att på flera bilder som du lagt ut på Sam så är han ENORMT lik Enzo. Det är inte bara jag som tyckt det, även mamma och Freddan har reagerat och tyckt att de är lika:P

2010-03-02 @ 09:51:56
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja tänk om det vore så väl, hon hinner nog åka hem eller så möts vi i dörren på BB :-)

2010-03-02 @ 09:57:41
URL: http://idasusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0