Tittut!

Ja här lever vi i en kappsäck känns det som!
Men det är ju roligt att det händer lite saker!
Är hemma en sväng för jag har varit till BM på koll igår.
 Idag har jag varit och vägt Sam. För i söndags blev han ju 18 månader!
Kan inte fatta att min lilla kille inte är någon liten kille längre.
Han växer som tusan och utvecklas hela tiden!

Vi hade det jätte bra i Piteå. Fast vädret va ju inte det bästa. Men några solstunder fick vi. Fast vi vaknade upp till åskan dunder några mornar!

Tänkte bjuda på några bilder från Piteå!




LG köpte sig ett parasoll. Vi såg inte alls ut som turister ;-)



måndagen va vi i Luleåshopping och Melvin köpte sig en skateboard!
Den användes flitigt...

 

Även av Sam... Han blev som tokig i skateboarden. Blev som lite fight om den!

 



En dag på stranden!
Vem har saltat sjön? Frågade Melvin =p



En kväll så for Mikael, Melvin och LG och körde go kart! Det gillade Melle skarpt!



Här har killarna grävt ner Melvin!




Sen fick Sam pryda sand Melvin =)





Männen i mitt liv ♥

Tar sån tid att ladda upp korten idag (som vanligt) så nu ids jag inte lägga upp fler!

Kan komma fler i andra inlägg!

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Visst är det härligt med havet..trots att det är salt..hihi

Man är ju lite bortskämd här nere, hav på alla håll och kanter.

Alexander är också glad för sin skateboard. Alltid ute och antingen cyklar åker inlines eller åker på skateboarden.

Har tryckt i mig en massa goda muffins idag, upptäckte nu att jag ju inte ätit lunch :) Tur man inte har sådana (o)vanor var dag.

Ska ni tillbaks till Sallsjön nu i veckan igen?

Imorgon blir det Danmark. Får ju passa på när man har gratis inträde till Bonbon-land. Jag och Bella får åka de små karusellerna tilsammans ;)

Ha det bäst. Kram

2010-08-04 @ 17:29:21
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Jenni

Va roligt att få dra iväg och bo i stuga och ha det skönt...har visserligen vi också gjort men blev bara en natt :-)

Härliga bilder, ni ser ut att haft det himla bra trots vädret!



Jag jobbar till den sista augusti, hoppas och tror att det kanske löser sig för mig därefter. Kommunen har ute ett vik som jag har sökt, så hoppas ju på det!



Är det verkligen bara elva veckor kvar till du får en till liten knodd?! Tycker det var nyss du skrev du skulle ha! :-9



Ha de!

Kram

2010-08-04 @ 18:02:10
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/
Postat av: Hemma hos Bus

Det verkar som om ni hade en riktigt mysig tripp :O)

Förstår att det är männen i ditt liv, hoppas att det blir en liten tjej härnäst så att det jämnar ut sig lite ;P Fast...det spelar ju ingen roll. Må så gott. Kram

2010-08-04 @ 22:03:38
URL: http://hemmahosbusarna.blogspot.com
Postat av: marie

Härliga bilder.

Jag skickar lite värme från ett soligt Spanien.. kram

2010-08-05 @ 00:42:27
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Men än är inte hoppet ute, magnus å jörgen är där å djävlas i dag med, har vi tur hittar de massor att fylla vägen med på brorsans skifte - så håll tummarna!!!



Å vilket väder, så härligt :-) Trist att vi missar grillpartyt, hade varit såååå skoj, men det gäller att slita med vägen så länge jörgen har maskinerna nere + att vi inte vill smitta någon med våra snorbaciller.



KRAM KRAM

2010-08-05 @ 10:09:27
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Linda

Så ni har också varit i Piteå, kul!

Har aldrig varit där innan men kan absoluit tänka mig att återkomma, fanns riktigt myckert roliga aktiviteter för både oss och barnen. Dock ett minus för de ganksa sunkiga servicehusen.

Bodde ni i husvagn eller stuga?

Vi har husvagn så jag förösket hålla mig från servicehusen så mycket det gick:)

Var ni på någon av showerna?

vi var på slagern på lördagen, riktigt bra måste jag säga, nästan lite som i utlandet:)

Ha det gott!

2010-08-05 @ 21:52:07
URL: http://www.uppochnervandahuset.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hoppas grillpartyt var lyckat! Här är vi jublande glada då vi verkar få oss vår väg till slut :-) Å så är det helg, trots man bara går hemma så är ändå helg, just helg ;-P Då kan man slappa med gott samvete! KRAM

2010-08-06 @ 09:05:30
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0