Sallsjön.

I torsdags så for vi åter till sallsjön.
Som jag skrev sist, man kommer hem en sväng för att packa om väska, vattna blommor och tvätta och sen far vi igen. Men nästa vecka börjar M att jobba igen så då är vardagen åter hos oss!

I torsdags kom Fredrik, Victoria, lille Alvin och Herr Karlsson och grillade med oss. Jätte trevligt!
Men glömde ju totalt bort att knäppa kort =/



Blev iaf ett kort med mobilen! Tim, Malin, lille Alvin och LG!

Tack för en trevlig kväll mina vänner

 

På lördag så sken solen och det va varmt. Sånt väder har vi inte varit bortskämda med.

Mina föräldrar, Melvin och storebror Gabriel med fam kom till sallsjön för att bada, grilla, fiska och umgås!

 



Tuff tuff i flottis!

 

Melvin läser för kusinerna!



Sam ska ta och servera grabbarna lite öl ;-)

Min svägerska Kristina knäppte lite kort då vi badade men jag vägrar att visa mig i bikini för allmänheten och Sam va utan badkallingar! Så dom korten behåller jag för mig själv =p

Melvin följde med sin mormor och morfar upp till Lövsjön på eftermiddagen så imorron ska vi fara upp oxå!
Längtar!


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hi hi nog flänger ni å far alltid, men så ska det vara ju! Å tro på tusan, du ska ju INTE bygga tokstolla, du är ju gravid å ska bli uppassad å njuta av sommaren ;-P Klart vi måste ta å planera en date framöver! Ha det fint nu i Lövsjön <3 KRAM

2010-08-09 @ 10:17:19
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

En tripp till Borga låter väl ok ;-) Här är vi jublande glada då Luran varit på Dagis utan att en enda olycka skett!!!! Wieee, kan saker bli olyckor sen, men jisses vilken "lätt" start, två olycker på de två första dagarna, sedan två dagar utan olyckor å så dagis utan olycka... Trodde det allt skulle vara sååå mycket kämpigare! KRAM

2010-08-09 @ 15:26:17
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0