Åter till vardagen...

Ja nu börjas det igen... Karln drog upp till Haparanda kl 16 idag =(
Så himla trist! Har varit helt underbart att få ha han hemma dessa veckor.
Saknar han redan! Å Sam blev alldeles förstördpappa for. Tårarna rann och han va så förbannad. Innan slutet så började jag nästan gråta jag med för jag tyckte så synd om han!
Men en kvart senare så va han som förut igen =)
Han är verkligen pappas pojke

 



Tidigare i sommar så köpte fick Sam denna trehjuling som är eldriven av sin farfar-
Ni må tro att han älskar att köra runt på den!



Han kliver av och på, ibland styr han runt på den. Men nu fattar han lixom galoppen. Hur man ska göra!
Skit roligt =)
Kan som inte förstå att han blivit så stor. Allt går ju så fort!

Nu ska jag ta in tvätten och sen blir det lite tv innan jag kryper till kojs.
Hoppas ni haft en underbar helg!






 

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad cool bil, en sådan vill nog Loke ha nästa sommar. Ja det går alldeles för fort med de små. Har alltid sagt två barn men herregud vad jag kommer få ångest då de börjar växa upp & inte alls är lika beroende av sin mamma. Får hoppas mina vänner får massor med små bebisar som man får mysa med :)



Ha en fin kväll!

2010-08-15 @ 22:17:40
URL: http://nouvellestar.blogg.se/
Postat av: Malin

Aha, du ska gå upp och höra efter om han kan vara på dagis på heltid. Kanske inte är så dumt både för han och er. Och se där, nu har vardagen dragit igång även för er, men man är konstigt nog snabbt inne i det igen.

Oj oj oj, herre nån vad du har shoppat lös! Har du vunnit på lotto eller??? Skulle sett om jag fann några gardiner till köket som jag kunde beställa. Skulle göra det redan ifjol, men då blev det aldrig av. Får kolla in katalogerna och nätet lite. Nu vill man ju göra höst.

Nä, nu har sängen väntat nog så länge på mej. Men vi både hörs och ses något i veckan hoppas jag!!

Sov så gott min fina vän. Puss och kram <3

2010-08-15 @ 23:54:32
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vilken cool! Förstår han gillar den :-)

Å poppe lät gott, men cola bläää Har helt tappat mitt beroende sedan kjag var gravid med holger, tycker det smakar mögel... Har testat av misstag en el två ggr å fått kasta bort glaset med cola. Skönt att slippa ett beroende iaf! Nej nu är det till å rusta barnen å snart gå på förskolan med Luran. Kram till er <3

2010-08-16 @ 07:56:07
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: nadja

Hrm.. nu är jag förmodligen helt dum i knoppen men vad är en wriggelkart? Vi flyttar förmodligen nån gång i september/oktober så det blir inte så länge till i lägenhet!:) Nu måste jag googla och se vad en wriggelkart är för något:P



Visst är han pysslig? Jag är så imponerad att han inte sliter av alla korkar på en gång utan verkligen använder en färg färdigt innan han tar nästa. Fast på andra punkter har han nog lika lite tålamod som alla andra tvååringar, tex när han vill få som han vill:P

2010-08-16 @ 09:59:45
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja du må tro att jag är lycklig att ha en så bra svärmor, tänk att få sova en hel natt själv å äta frukost utan barn ler Även om jag kommer att längta som bara den efter dem så ska det bli så skoj att åka till Ö-vik med svärmor, Anna å Marita. Som vi ska shoppa å ha skoj :-)



Nej dax å röja lite innan man måste hämta fröken bus från dagis. KRAM till dig å samuraj!

2010-08-16 @ 12:57:39
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sofi H

Javisst, varför delades inte allt illamående rättvist oss kvinnor emellan? haha Nej, jag önskar ingen gravid detta, det är verligt urk!



Har gjort en halv arbetsdag idag utan större bekymmer och det var riktigt skönt att det gick så bra.

Ska till bm & läkaren på onsdag igen så vi får se vad som händer efter det, men jag vill verkligen inte vara borta från jobbet helt.



Vi får höras av närmare helgen, så får vi hoppas att vi kan ses en sväng iaf! :-)



Massa bautakramar till bästa du från bästa jag. mohaha ;)

2010-08-16 @ 19:54:28
URL: http://sofih.blogg.se/
Postat av: nadja

Vart har ni förresten fått tag i den där eldrivna trehjulingen? Freddan blev nyfiken, han tyckte en sån vore rolig åt Enzo:)

2010-08-16 @ 20:30:28
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja jag älskar sovrummet :-) Blev så nöjd när vi tapetserade om och målade möblerna, innan var det caffe-latte och ek (jag sov oftast i gästrummet) kan inte förstå hur vi kunde sätta upp de tapeterna när vi flyttade in.



Vardagen har börjat här också. Janne ligger som mest borta varannan natt vilket är överkomligt och rätt skönt ;-)



Kram

2010-08-16 @ 21:14:33
URL: http://idasusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0