Dax för sista april!

Ja då va det dax för sista april igen!
Förra året gjorde vi inget speciellt, for upp på Berget och tittade på deras majbrasa en stund på kvällen!

Iår far vi till Malin och LG och grillar en massa gosaker!

Fredrik och Victoria skulle nog vara med oxå =)

Kommer bli mysigt, trevlig och GOTT!!!

Det tråkiga i kråksången är att jag måste ju fara hem vid 20 tiden för att lägga Sam.

Men med en film och lite gott så överlever jag nog ;-)

Sen i helgen blir det städning, då karln för en gångs skull har lovat att hjälpa till ;-)





härligt nu när man inte behöver ta på barnen tjocka overaller!
Sam älskar att vara ute och spatsera runt!
Det jobbiga är att han vill gå på ställen där han absolut inte får vara! Snöhögar, ut i vägen osv...
Så en och en annan dispyt blir det då vi är ute!

Va ska ni hitta på denna valborgshelg?





Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Jag hade också en dryg trött period när jag var gravid, ibland tror jag att den är kvar än ;-P

Låter skönt med sommarfräsh toa, ska också göra ett ryck här hemma...

Klänningen är i jeanstyg, inge särskilt speciell, men förlåtande för figuren. Ska dock även spana i umeå till veckan efter något, bra att ha alternativ ;-)

Kram!

2010-04-29 @ 20:48:17
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej!

Oj oj oj vad stor han har blivit! Och så söt än!

Massa kramar

2010-04-29 @ 21:31:37
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Sara

Låter som ni kommer få en trevlig kväll imorgon. Vi ska vara här hemma, har bjudit hit bästa grannarna (guddotterns familj) och Två andra vänner (en gammal barndoms vän till Magnus och hans sambo) Här blir det också grillning. Jag jobbar till halv fyra imorgon, så Magnus, som är ledig, har lovat att fixa städning och förbereda maten. Så det hoppas jag att han gör ;)

Är det svårt att få Sam att somna när han är borta? Lite trist att behöva åka hem tidigt. Men iofs. så är man ju ändå så trött på kvällarna, så det kanske bara är skönt att krypa ner i sängen istället ;)

Det ska jag göra nu iallfall..hihi Klockan ringer 5.20 imorgon igen. Alldeles för många tidiga morgnar denna vecka :(

Natti natti vännen <3

2010-04-29 @ 22:16:57
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Marianne

Vad stor han har blivit Sam, och det är SÅ jobbigt att det ska va så många konflikter hela tiden, Alfred är hopplös, igår när vi var ute var han överallt, i alla bäckar, till slut stod han på knä i bäcken med vatten upp till rumpan. Sedan sprang han iväg till farfar. Ut på vägen, inte en ledig sekund, har tänkt låsa in han i hundgårn MÅNGA gånger!

Hoppas ni får en toppenbra valborg! Jag ska tyvärr jobba...

Kram

2010-04-30 @ 07:42:33
URL: http://mammamarianne.blogg.se/
Postat av: marie

Hoppas du får en trevlig Valborg!

Vi åker till stugan, kanske letar vi på nån brasa.

Ska grilla o ta det lugnt.

Må så gott! kram

2010-04-30 @ 08:38:56
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/
Postat av: Therése

Lille Sam gör sig bra på kort som vanligt...

lille charmkillen ;-)

Och kanonfin mössa!!



Vi ska nog bara ta det lugnt hemma ikväll...

Thomas kom hem från Finland igårkväll så han är nog lite halvseg skulle jag nog tro!

Nån brasa känns lite sisådär eftersom det regnat typ hela dan hittills!



Men ha en riktigt mysig fredag och helg...KRAM på dig!!

2010-04-30 @ 14:01:12
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Sara

God morgon vännen

Hoppas ni hade en bra kväll igår. Vi hade jättetrevligt, men idag är man lite trött ;) Ändå kan jag inte sova längre, måste ju upp och kissa..hihi Sen är det svårt att somna om.

Nu blir det frukost, sen kanske man kan slumra en stund igen.

Stor kram till dig

2010-05-01 @ 09:05:14
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Hello! Så du städar idag, själv så borde jag men orkar inte... har nog med att sno ihop en lasagne innan mor å far dyker upp ;-P Lämnar en stor kram!

2010-05-02 @ 14:31:57
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sara

Hoppas ni fått städat en massa idag :)

Vad kul att Sam får ett eget rum nu. Det är nog bra att han får det ett bra tag innan bebisen kommer. Kanske blir konstigt annars.

Vi har haft en lugn och skön helg. Skönt att bara vara lediga ihop och ta det lugnt. Men nu är det snart dax för en ny jobbvecka. Oj, vad jag längtar till hösten och mammaledigheten ;) Fast just nu längtar jag mest till nästa månad. Imorgon är det exakt en månad till vi åker. Tiden har gått så himla fort...

Stor kram till dig

2010-05-02 @ 19:43:46
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0