Regn och åter regn!

Otippat att det börjar regna då det är helg!! Grrr!!!
Men tur i oturen så är man fortfarande laddad så jag sitter bra inomhus!
Har iaf lyckats dammsuga lägenheten. Men tänk så slut jag blev av det!


En stunds vila sen tog jag och baka en kärlekskaka =)
Fullkomligt älskar dessa kakor. Å det är ju så lättsamt då man kan baka i långpanna. Och många blir det oxå ;-)
Som tur är så lyckades jag bättre med bakningen idag än va jag gjorde igår!



Tänkte att jag skulle testa ett recept som Therese lagt ut på sin blogg! Såg gott och enkelt ut!
Enkelt va det! Och gott skulle det oxå säkert ha varit =p
Men mina blev inge lyckade. Råkade ha dom inne lite för länge. Skulle ha tagit ut dom nån minut tidigare!
Men dom som inte blev små brända va faktiskt rätt så goda ändå =)

Mikael och Sam är uppe och hälsar på uppe på Sjögatan hos Sam´s farmor & farfar!



Igår låg jag och mysa med Sam efter han tagit sin eftermiddagslur!
Blir alldeles varm i hjärtat av min lilla goding ♥
Men jag saknar min Melvin så otroligt mycket! Önskar att han vore här just nu! Önskar att jag fick ha mitt barn hos mig varje dag, 365 dagar om året! Ibland blir man bara så deppad och nedstämd. Älskar min Melvin!

Min största & minsta älskling!

♥ Önskar er en fortsatt trevlig helg mina vänner! ♥


Kommentarer
Postat av: Madde

Trist me regnet ja,man bli så trött tyck ja. Ha iaf städa idag,så nått ha man ju lyckats ta för sej inomhus :) Den där långpannekakan bruka ja me göra,den är för hemskt smarrig :)

Fick ett litet häfte me recept på just långpannekakor som ja ska gå igenom,är ju så himla lättsamt att göra. Ha de bra :)

2009-09-12 @ 15:19:07
URL: http://maddeochpojkarna.blogg.se/
Postat av: Vendela

Hej på dig :-) Jo tack, det är bara bra med mig :-)



Nja, apropå snacksnyheterna så provade vi den där fredagsmixen igår kväll och man kunde lika gärna köpa en påse potatisskruvar för det var megalite ostbågar och popcorn i - de andra chipsen har vi inte smakat än, får se om vi gör det ikväll. Jag ska skriva en recension i bloggen sen :-)



Vi hade en strålande start på dagen här, sol från klarblå himmel men nu har det blivit mulet och börjat komma lite regnstänk här också, men det gör ju iochförsig inget när det är kväll ;-)



mmm vilka godsaker du bakat - jag ska också ta och prova det där receptet Therese lade ut :-)



Ha det gott!



Kramar om dig!

2009-09-12 @ 18:03:50
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Kristina T

Va du är duktig som bakar, ser jättemumsigt ut! :) Skulle jag oxå behöva göra.. Vilka söta bilder på Sam.. Kram :)

2009-09-12 @ 21:31:08
Postat av: sara

Hej Nina-fina

Hoppas du haft en bra helg. För det har väl inte regnat hela tiden hoppas jag.

Visst är den god, den där kakan. Farligt att baka en så stor kaka. Risken är att man käkar upp för mycket :)

Förstår verkligen att du saknar Melvin de veckor han inte är hos dig. Tur du har Sam som du kan krama extra mycket när saknaden blir för stor.

Själv har jag haft en riktigt mysig helg. Idag har Sanna varit här, hon var verkligen den där goa tjej som jag föreställt mig.

Hade varit så kul om man kunnat träffa dig med :)

Men det får vi väl se till att det blir av nån gång, eller hur?

Nu ska jag ta en huvudvärkstablett och slänga mig på sängen en stund.

Massor av kramar...

2009-09-13 @ 18:06:17
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Bus

Hej på dig!

Hoppas att du mår lite bättre nu, det verkar vara en riktigt busig förkylning som härjar. Än så länge peppar peppar så har jag hunnit fly så fort han visar sitt nylle ;p ( Herr Förkylning menar jag såklart)

Imorgon så kommer jag upp till D igen, den här gången i jobb. Kanske hör jag av mig om det är lugnt, man vet ju aldrig. Må så gott. Kram

2009-09-14 @ 15:11:37
URL: http://ulriksfors.blogspot.com
Postat av: rickard

jummi..kaka!

2009-09-14 @ 16:38:45
Postat av: Jenni

Åh, kärlekskaka/chokladrutor skulle jag ocksp ha bakat...är ju så goda!



Va fin du var idag! Kjol o allt, vill också ha en fin kjol som jag kan ha...eller rättare sagt vill jag ha fina stölvar att ha till kjolen :-)



Ha en bra kväll!

Kram

2009-09-14 @ 21:37:20
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0