Melvin är hemma =)



Ja äntligen är det dax för mamma vecka!
Min älsklings kille är hemma igen!


Vi har suttit och tittat på Harry Potter & fenixordern.
Men sen blev Sam less så nu ligger han ute och sover och jag ska börja laga mat! Va vi nu ska äta idag???

Melvin har önskat att vi ska göra chokladbollar idag!
Så efter maten är uppäten och då läxan är gjord så blire chokladbollar för hela slanten =)



Jo det har ju snöat idag oxå =( Det tycker då jag inte om!
Kallt och jävligt!
Tycker om snö på 1:a advent och fram till jul/nyår!
Och vår vintern, den är underbar!
Men november, januari och februari tyck jag inte om =/

Men som tur är så skiner nu solen igen!


Från H&M

Och eftersom att det bara är att inse att vintern är på antågande så beställde jag en ny vinterjacka åt Melvin idag! Det är ju så mycket han behöver så jag blir nästan matt! Inte är det då billigt med barn iaf!




Kommentarer
Postat av: Malin

Nä, än kan det dröja ett tag till innan snön kommer! Men det lär den nog göra oxå! Det brukar ju ta sin lilla tid innan den lägger!

Ja, det är synd att de tar hem så lite varor här hemma när det gäller något. Då är det roligare i en stad, där dom tar hem allt.

Men en kalender vore ju inte så fel! =)

Blev jäkligt sugen på chokladbollar jag med, så jag kanske måste handla så jag kan göra det jag med när jag liks ska på affärn.



Kramelikram

2009-09-28 @ 16:28:01
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, vem vet!! Jag kanske slår till och bakar jag med! Man vet aldrig vad jag hittar på! ;)

Men gott lät det iaf! =)

Så kanske att ni får er en liten boll.... ;)



Dags att kila...........

2009-09-28 @ 16:38:45
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: sara

Skönt att du har Melle hemma igen. Blev choklad bollarna mumsiga ;)

Det blev faktiskt varsitt par skor till barnen idag. Men inga jeans till Linnéa. Inte lätt att hitta jeans till en tjej som inte är pinnsmal. Hon vill så gärna ha sådan stuprörsjeans som alla andra. Och blir såklart ledsen när allt är för litet.

Nu är snart vår äpplekaka färdig...så sugen ;)

Natti natti vännen

2009-09-28 @ 20:00:08
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Therese

Ah, så det är endast killarna ikväll, bra då hinner jag surfa med ;-) Förstår att du är rnöjd då du har Melle hemma nu. Skickar en stor kram till er!!!

2009-09-28 @ 20:07:35
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Vendela

Hej på dig vännen :-) Underbart att du har Melvin hemma igen; förstår dig så väl att det är tråkigt att vara utan honom på halvtid...



Med mig är det bara bra, dock känner jag mig så fruktansvärt hängig, antar att jag börjar bli förkyld igen :-(



Annars har jag huvudet fullt av så mycket annat att jag nästan har dåligt samvete att jag försummat bloggen lite, och att jag inte hunnit gå in till er och läsa så ofta som förut...men ni finns ju kvar :-)



Skickar en stooor Godnattkram till dig!

2009-09-28 @ 22:16:31
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: bus

Gomorron!

Vad härligt att ha pojkskaran samlad. Kan tänka dig att det är tomt när han är borta.

Vad skoj att ni hade snö igår. Men vilken túr att den försvann lika fort igen. Här är det riktigt kallt och blåsigt. En ny vinterjacka skulle nog göra susen här med.

Idag är det kalas här i huset. Liten har blivit stor nu, det är tusan vad tiden rinner iväg.

Vi har firat med fika, paket och sång på morgonkvisten. I år blev det en Yoda-tårta, ngn figur i Star-Wars. Vad gör man inte, skratt!!!

Må så gott. Kram

2009-09-29 @ 08:56:45
URL: http://ulriksfors.blogspot.com
Postat av: Petra

Underbart att ha honom hemma igen!

Så snygg jacka du beställt. Nej gudarna ska veta att det inte är billigt att ha barn. den 17 ska vi åka till ullared. Hoppas på att hitta en hel del där till lillan.

Åhh va gott med chokladbullar, de får de nog allt bli här idag =)

Massa kramar

2009-09-29 @ 10:53:32
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: sara

Hej Nina

Hoppas att det slutat snöa hos er. Här är det till skillnad mot igår, underbart väder. Härlig höstdag med strålande sol. Har till och med hängt ut tvätt :)

Kan tänka mig att det inte är lätt att komma överens om vad barnen behöver när man är sepererade. Jobbigt när du får stå för alla inköp.

Fin jacka du beställt till honom.

Hoppas ni får en bra fortsättning på dagen.

Kramelikram ;)

2009-09-29 @ 14:08:09
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Therése

Förstår att det måste va skönt att ha store killen hemma igen, hela familjen komplett ;-)



Men snö!!...usch då, det får väl minsann vänta ett litet tag till, men däremot en vit jul vill man ju hemskt gärna ha.

Jättesnygg jacka du shoppat till Melvin!!

Ha det så gott nu ;-)

KRAM PÅ DIG!

2009-09-29 @ 23:33:39
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0