I´m alive...

Ja jag tittar in en sväng och gör en liten uppdatering!
Ikväll mår jag lite bättre, fast svetten rinner. Kanske är febern som ska ut??
Annars så äre skallebank, rethosta och några kilo snor som stör =p

Mikael kom ju hem i tisdags kväll som en räddande ängel, ja det va vad jag trodde iaf!
Men icke det! På onsdag morgon så vaknar han och är lika dålig som jag =(
Å alla vet vi ju hur karlar är då dom är förkylda ;-)
Dubbel suck!
Men igår kväll fick Sam vara med sin farmor en stund. Och det va ju skönt för han. För vi har nog varit as tråkiga föräldrar dessa dagar!
Idag på eftermiddag har han varit med momma.

Men som sagt så är vi ju på bättringsvägen!
Jag vill ut i friska luften! Blir tokig på att sitta här inne!



Tur att Sam allt som oftast är på strålande humör och som tycker om att sova på morgonen =)
Han är helt underbar våran Sam

Så roligt att se hur han utvecklas (fast samtidigt får jag PANIK)

Nu har han börjat härma efter va man gör. Om jag skakar på huvudet så gör han likadant!



Sam blir sååå himla ledsen då han inte får bada nå mer. Han skulle nog kunna bada hur länge som helst!
V 39 börjar varmbadet här i Dorotea. Så då ska vi dit och bada! Ska bli så kul att se vad han kommer att tycka om det!

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Tomas

Hihi, nej rösten mår lite bättre och så även jag. Hade tur att slippa få den värstaste omgången. Peppar, peppar :-)



Hur känns det nu då? Börjar det vända? Jag håller tummarna :-)

2009-09-10 @ 23:15:53
URL: http://tomasliv.blogg.se/
Postat av: Vanja

Skönt att du mår bättre! Jaså börja varmbade då. Kul :) Trevlig Helg. Kram

2009-09-11 @ 07:43:13
Postat av: Therese - Lurans blogg

Vilken sötis till badpojke ni har! Svea gillar att bada mer och mer, men var som du minns skeptisk till badhuset, men får göra ett nytt försök i år. Vi är lite piggare idag, så det blir ul, så nu räknar jag timmarna törs jag lova. Blir allt riktig nervös... så håll tummarna att allt är ok! Stor kram till dig å krya på dig!!!

2009-09-11 @ 08:24:41
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therése

Skönt att det går åt rätt håll med förkylningen iaf!

Och ännu skönare att lille Sam inte har åkt på det ;-)

Men ett par dar till, så är du på benen och skuttar igen ska du se!!



Och du, VILKEN otäcking den var filmen!!!

Jag tycker inte blodiga filmer är så otäcka, men såna här med lite spöken och övernaturligt är ju SÅ hemska, usch ja!!

Men du som verkar gilla såna filmer, tycker nog om den!

Man skräms ordentligt!! ;-)



Vilken UNDERBAR bild på lille gullungen när han ligger å sover!!

Kram Therése

2009-09-11 @ 10:28:31
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Madde

Vilka härliga bilder :) Ja han jobbar efter järnvägen så han är oxå borta på veckorna,nu ha han varit i skellefteå rätt länge,å de är nära mot vars han ha varit tidigare. Oj,Haparanda,de va en bit bort,trist. Långa resor. Hoppas du kryat på dej nu :)

2009-09-11 @ 12:07:39
URL: http://maddeochpojkarna.blogg.se/
Postat av: Eva

Åh.. börjar badet v.39? Då måste jag införskaffa mig en baddräkt och badbrallor åt lilledräng.

Det finns inget bättre än att bada tycker han, han är som mamma;) hihi.

Hoppas din förkylning ger med sig. Själv vaknade jag med 3 ton snor i näsan, ont i halsen, huvudvärk och ledvärk! jippie! eller så inte. haha

2009-09-11 @ 14:01:30
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja de är ju så,jobb behövs ju,eller pengarna ska man väl säga. Men trist när man är ensam. Ja förstår de känns jäkligt att han hamnar så långt borta,de enda som är bra då är väl att han få va hemma en vecka iaf. Trevlig helg på dej med :) Kram

2009-09-11 @ 14:24:20
URL: http://maddeochpojkarna.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Så du har slagit till å testat?! Hm, måste nog jag ocks ågöra trots ditt mindre lyckade resultat, var kanske bara otur?! Gick iaf jätte bra på ul, så nu njuter jag för fulla muggar av graviditeten :-) Härligt! Stor kram till er och en fin kväll!

2009-09-11 @ 19:30:55
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Tomas

Jag har ju som inte gjort något och har heller inte reflekterat så mkt över det själv. Det bara blev? :-)

2009-09-11 @ 22:13:29
URL: http://tomasliv.blogg.se/
Postat av: sara

Hej vännen..

Hoppas du sover gott nu :)

Så skönt att ha mormor och farmor till hands när barnen är sjuka. Mina busar fick stanna hos mormor inatt. Börjar ångra mig att jag tacka ja till att jobba. Har huvudvärk och vill bara hem till sängen, blä...7 timmar kvar :(

Jag åt nog paj för dig med idag. Proppmätt var jag när vi ätit färdigt. Men gott var det!

Ja, det ska bli skoj att träffa Sanna på söndag. Hon verkar vara så fin och go. Hoppas att man kan vara till lite stöd för henne i allt det jobbiga.

Ha en fin helg, hoppas ni håller er friska så ni kan ut och lufta er ordentligt.

Kram och go´natt

2009-09-11 @ 23:50:01
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Kia

Nu kom jag in igen! :)

Hoppas att du är piggare idag!

Kram

2009-09-12 @ 07:18:32
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com
Postat av: Linda

Åh va jobbigt att det inte ger med sig. Usch. Och att dessutom ha en sjuk karl gör ju inte saken bättre ;)veta



Va söt DU är som säger så, vi får väl strunta i farmen då :)



Krya på dig kramar.

2009-09-12 @ 12:02:18
URL: http://lertorp.blogg.se/
Postat av: momma

Världens sötnosar Sam o Melvin! Längtar till i kväll så jag får gosa med killarna, efter vi har ätit kroppkakor, mums!

2009-09-14 @ 10:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0