Dop presenten!

Häromdagen så fick Sam sin försenade dop present av faster Malin och farbror LG =)



Den ska han få ha på dagis =) Och ingen kan ju ta hans väska eftersom det står ju hans namn på den! Å en vresig dino som biter fingrarna av den som är tjuvig av sig ;-)
Så den tackar vi för! ♥



Igår tog jag på Sam fin skjortan! Klart man måste va fin då pappan va på väg hem ;-)

Idag ska jag fara och bada varmbad med Sam för första gången! Hoppas han kommer gilla det! Och att det är riktigt varmt i vattnet =) Fast det känns väldigt hemskt för mig att fara på badhuset =( Mår riktigt dåligt över att måste visa upp min hydda =/ Måste samla mod till mig...

Önskar er en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Tjingeling på er! Vad mysigt med varmbad, nästa vecka ska jag med försöka ta ledig och åka å bada, så då ses vi nog .-) Förresten, kan du läggatill pappersettiketter, tags i naturvitt mellanstorleken till mig i beställningen från panduro? Du vet etikett med ett hål i som man kan knyta på paket och liknande? Vore hyggligt :-) Kram kram



Och du vännen, din hydda är det INGET fel på - så det så! KRAM

2009-09-24 @ 11:07:21
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Vendela

Men vilken fin väska! Den blir ju kanon att ha på dagis :-)



...och håller med Therese ovan att din hydda är det då inget fel på!! Du är så fin!



Kramelikram

2009-09-24 @ 12:01:00
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

4x8 blir nog toppen, å jag vart så sugen att jag tar semestertimmar å åkerhem redan idag å badar :-) Ska bara rota fram baddräkten å raka mina lurviga ben skrattar Så ses vi nog! Kl två va öppnar det? KRAM

2009-09-24 @ 12:01:11
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Å riktigt dålig stil att lämna ut ditt lösen till dem som inte personligen bett om det :-( Jag skulle bli skiiiit sur!

2009-09-24 @ 12:01:58
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Jenni

Det var jättehärligt i vattnet i går! Blir sugen att bada idag igen när det är så många som ska bada, vore ju kul att se lilla Tilly i badet också -)

Men det är nog lite körigt att både Sanna och Rasmus själv, men sugen blev jag :-)



Jag är arg på min kroppshydda också...tycker ändå jag varit duktig ett tag nu och tränat och tränat...men tyvärr är ju inte min karaktär inte den bästa så det händer ju ingeting med hyddan!

Fast faktsikt, har jag blivit mycket mer bekväm med min kropp nu på senare år, vet inte hur det kom sig men en dag tyckte jag liksom om den :-) Fast vill ju ändå ha bort et par kilo ;-)



Får se hur det blir idag om jag åker på badet idag igen eller om vi bara blir hemma!



Hur som helst så had et så skönt idag, Sam kommer säkert gilla det!



Snygg "rygga" förresten! :-)



Kram kram

2009-09-24 @ 12:18:02
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/
Postat av: Vendela

Förstår dig precis vännen, angående badhuset alltså. Själv vågar jag mig inte alls dit och jag har så djävulskt dåligt samvete för dotterns skull. Jag MÅSTE ta mig i kragen jag också och gå dit och skita i hur jag ser ut. Undrar just om det finns någon bra baddräkt som håller in fläsket lite? Magen tex? ;-)



Massor med kramar till dig

2009-09-24 @ 12:18:13
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, vi kanske ses sen ikväll vännen!!! =)

Ni är så välkomna så!

Å du vet att jag tror på dej!!!

Du är bäst och jag är så glad att jag har dej med!



Stora kramar!

2009-09-24 @ 12:49:32
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: sara

God morgon

Så fin ryggsäck han fått. Perfekt med en personlig sådan, då kommer den ju inte bort så lätt.

Vilken härlig badpojke du har. Det är så mysigt att bada med de små. Jag gick på babysim med Linnéa när hon var liten. Blev lite svårare med Alexander eftersom Linnéa bara var 21 månader när han föddes. Man hann inte lika mycket då ;)

Han ni nån roliga planer för helgen? Idag ska vi hem till en kompis och äta middag. Lite fredagsmys där hemma.

Jag vet att det är svårt att ta till sig...men Nina du är jättefin. Skit i alla extrakilo och njut av att bada med Sam.

Många kramar

2009-09-25 @ 08:25:32
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0