Lycka!

Är med och tävlar hos Therese om denna fina och söta bräda!

 

ALLA som berättar om när de kände/upplevde/skänkte lycka senast
är med och tävlar om denna seLes bräda med texten Tycker om dig.
Apan som sitter på brädan har magneter i händer och fötter
 som gör att den kan "krama" fast saker - kanske en napp eller
ett provrör med plats för en liten blomma?

Tävlingen håller på till den 31 oktober,
och vinnaren blir den som jag anser ha den finaste,
vackraste, humoristiska, ärligaste eller galnaste berättelsen
om LYCKA.


Kommentarer
Postat av: Pe

HEj!

Gud så fina God Jul va!!!

E så glad & nöjd! MAmma likaså!!

Tusen tack för ett super fint jobb!!!!

Hoppas att allt e bra.

Kramar

2009-10-22 @ 17:07:21
Postat av: Petra

Hej hej!

Ja vi e såå nöjda! Helt klart!



Ja lillan o jag älskar att hitta på sådana saker. DE e de lilla som dom kommer ihåg. Kul för mig osså ler

Ja en månad går fort hoppas jag. Finns ju internet iaf. Tur de.

Massa kramar

2009-10-22 @ 20:18:29
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0