Knäckt!

Ja idag vaknade jag med veckans j*vla huvudvärk =( Än har den inte gått över! Känner mig alldeles slut! Dammsugade nyss och nu orkar jag knappt röra fingrarna =p
Men snart är jag pigg och alert igen! Gäller att tänka positivt!
Sam kör omkring i gåstolen och tar ALLT som han inte får ha. Barn är rara! Han är på så bra humör och "pratar" för fullt!

Våran vecka har varit kanon bra!
Har ju dessutom gått varje dag! Skönt! Ett steg i rätt riktning!
Har varit hos Malin en hel del ;-) Och det är så roligt nu... Hihi!!!
Har fått middags mat där två dagar dessutom! Först av Malins mamma och sen bjöd ju LG på mat igår!
Inte illa alls!
I onsdags va jag till min älskade mamma med några sommarplagg som hon ska låna när dom far till Thailand. Avis??? Nej inte alls...
Fick ju middags mat av henne då så jag har alltså haft middags sällskap hela veckan. Tillhör inte vanligheten!

Igår kom älsklingen hem! Lovely!
Fast han har fullt upp så vi ser inte till han så mycket! Men ikväll blire fredagsmyyyys!!
Idol måste vi ju titta på och rösta vidare Erika!
Sen tror jag att vi ska ta och hya en film!

Här sitter Sam och duschar hos momma! Han lyckades ju bajsa ner sig totalt! Tur att dom har golv värme inne i badrummet! Så det va varmt och skönt att sitta och duscha!

Nä nu vill Sam har uppmärksamhet!
Önskar er en underbar fredag!


Dessutom har ju min söta blogg vän Sara födelsedag idag! Grattis vännen

                                                   
 


Kommentarer
Postat av: Vanja

Ja jag me ha huvudvärk idag :( drygt! Mysig v ni haft. Känns skönt med helg å fredag. Vi ska se film nr 4 av johan falk ikväll. De filmerna är kanon tyck vi. Men först tro jag att barna å jag ska åka på badet en sväng, A ha sin kompis J här i natt åxå så kul å hitta på något! Trevlig helg å hoppas din huvudvärk släpper. Kram.

2009-10-09 @ 15:35:37
Postat av: sara

Tack Min goa Nina för grattishälsningarna.

Blir så glad för alla fina ord!!

Har precis öppnat lite presenter från barnen.

Fick Per Morbergs kokbok som jag velat ha länge. Sen hade de själv cyklat ner till affären och köpt choklad, lotter och en annan bok. Underbara ungar man har!!

Ikväll blir det en lugn kväll i soffan.

Massor av kramar till dig, du är en underbart härlig bloggvän

2009-10-09 @ 16:32:14
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Jenny (grannen)

Ha en trevlig helg!

2009-10-09 @ 17:26:29
Postat av: Vendela

Hej på dig :-) Hoppas din huvudvärk gått över; det är inte roligt alls att ha :-(



Vad duktig du är som promenerat varje dag! Jag promenerade ju idag för första gången på flera dagar, men jag har ju haft fullt upp härhemma.



Gud så söt han är din lille guldklimp - hjärtat smälter ju när man ser honom :-))



Kram och ha nu en supermysig fredagskväll vännen :-)

2009-10-09 @ 18:10:18
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Therese

Hoppas herr skalle bank gett sig av så du kan mysa i kväll, min rygg tror jag börjar ge med sig iaf, skönt! Så din mamma ska till Thailand? Attans så skönt det skulle vara... Skickar en stor kram å tackar för att jag får komma v 45, men ska försöka titta förbi tidigare, kanske någo ndag iveckan med pengarna för pandurobeställningen, var faktiskt påväg i går då jag var sååå sällskaps/prata sjuk, men fick inte iväg något mess så jag visste inte om du var hemma. Ha nu en bra kväll!!!

2009-10-09 @ 19:11:20
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

Jenny! önskar dig en trevlig helg oxå =) Va det inte imorron du skulle baka bullar?? Jag ska kanske bege mig ut i skogen och leta kottar och mossa =)

Kramar till dig grannen!

2009-10-09 @ 19:25:36
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja du kom in!! Innan jag ens meddelat om uppgifterna! Du är en j*kel på att knäcka lösenord du!! ;)

Kramen

2009-10-09 @ 19:35:09
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Eva

Ja, Adrian tyckte det var så roligt att bada! herregud vad han plaskade på:) Så badhuset måste vi besöka fler gånger..

Ja men huvva, dom är så stora nu våra bäbisar;( Jag får lite ångest över att dom växer så fort..



kram

2009-10-09 @ 21:40:14
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0