Hikmet!

Fick ett tips av min blogg vän Madde att titta in på Hikmet 
oj så mycket roliga leksaker det fanns där. och till bra priser dessutom!
Så jag kan ju tipsa alla er som är ute efter julklappar till era barn /syskonbarn, kusiner m.m
att titta in hos dom!

Detta är då en julklapp till Sam! Kommer nog bli bra det!


Nya simbyxor hittade jag oxå åt lille herrn =)

Har även köpt lite saker till Melvins adventskalender därifrån!

Har dessutom varit in på Halens och shoppat lös!
Hurra för nätshopping!
För till någon stad lär jag inte ta mig =( Känns surt!
Hade sett framemot att få irra runt i stan och shoppa allt som behövs!

NU: Desperata Husfruar!!! Wiiie!


Kommentarer
Postat av: Ida

Hikmet är kanon, har beställt därifrån flera gånger, snabb leverans är det också, bra service (om de inte har en vara så ringer de upp och ger förslag på liknande). Ska kika in där snart jag också och se om jag kan klara av några av klapparna :-)

2009-10-28 @ 09:31:43
URL: http://idasusanne.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Vilket bra tips! :-) Hoppas du å grabbarna har det bra, kram kram!

2009-10-28 @ 11:10:10
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Linda

Super att det är klart, får se vilken dag jag kan hämta. Nån em innan jag ska hämta barnen från dagis skulle kanske passa. Vi får höras om det till veckan.



Kram kram!!

2009-10-28 @ 13:34:54
URL: http://lertorp.blogg.se/
Postat av: Vanja

Ja jag med brukar beställa där! Me tooo like nät-shopping! kram

2009-10-28 @ 13:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0