Fullt upp =)

Ja nu är det verkligen fullt upp!
Men det är roligt då det händer saker!
Och idéerna sprutar ur oss! Skulle lätt kunna bosätta mig uppe hos Malin men det går ju inte.
Har ju lilla Sam att ta hand om.
Idag har han fått varit med sin pappa mest hela dagen!
Nyttigt för alla tre. Har aldrig varit ifrån min lilla kille så länge som idag!

Jag & Malin har nu startat en ny blogg som vi ska lägga ut vårt arbete på!
Så ni är hjärtligt välkomna att titta in där.
Kommer uppdateringar där lite då och då!
Bloggen ska självklart få en fin design oxå. Vi måste bara fråga någon som är kunnig =)

www.malinnina.blogg.se

I går kväll så kom jag och Melvin på att vi skulle lägga pärlplattor!

En pumpa a la Melvin ;-) Gjorde ju en jag med, satt där och kämpade med dessa små pärlor. Men då jag skulle stryka min platta så hände det en olycka och pärlorna drog sin kos =(
Jag som kämpat så bra!
Nästa gång Melvin kommer hem så ska vi ha massa Halloween pyssel. Då ska glasburkar målas, pärlplattor läggas, teckningar ska ritas osv.. Baka nått gott oxå!
För den veckan (44) har ju Melvin lov =) Va mycket kul vi ska göra då!






Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Så ni ligger i! Kul :-) Och veckan därpå ska det nog gå, det enda är att vi kanske måste vara hos mig isf om magnus jobbar natt, men det är kanske ok? Å så bakar vi lite gott med :-) Självklart dyker jagupp den 2 nov, men påminn mig är du jätte snäll, mitt minne är ju så rackarns kort ;-P KRAM

2009-10-20 @ 08:05:48
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Bus

Hej!

Här har det verkligen hänt saker sen sist jag var in. Vad skojig ide ni har kommit på.

Pyssel för hela slanten verkar det som. Här blir det inte så mycket pyssel inför Halloween för vi åker bort till helgen, till syrran i Stockholm.

Ha en bra dag. Kram

2009-10-20 @ 11:33:33
URL: http://ulriksfors.blogspot.com
Postat av: Bus

Hej!

Här har det verkligen hänt saker sen sist jag var in. Vad skojig ide ni har kommit på.

Pyssel för hela slanten verkar det som. Här blir det inte så mycket pyssel inför Halloween för vi åker bort till helgen, till syrran i Stockholm.

Ha en bra dag. Kram

2009-10-20 @ 11:34:56
URL: http://ulriksfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0