Upp & ner

Ja igår hade vi en piss dag! Sam är onöjd över någonting men jag vet inte vad???
Är ledsen ofta. Kanske han har ont i munnen. För jag tycker ju att borde komma tänder snart.
Jag hade huvudvärk och kände mig väldigt låg.
Orkade inte heller ta mig för nått!

Men idag känns det bättre trots lite sömn.
Idag ska jag avfrosta lilla frysen, tvätta och städa iordning.
Ta en promenad upp på Ica och handla lite.
Mikael kommer hem idag

Kanske är det därför jag känner mig mer uppåt ;-)

 

En av Mikaels kompisar har fixat så vi har fått köpa MASSOR av älgkött! Jippi! Tänk att vi ska få ha frysen full av kött. Alla andra år har jag måsta hämta kött hos mor & far. Och fått kött av farmor och farfar!

Men nu jäklar kommer vi ha eget kött. Känns jätte bra!
Så nu vet jag ju va vi ska göra i helgen!
Värsta är att jag avskyr rått kött och lukten =/
Kommer väl stå och hulka och va halvt kräkandes!





Har köpt dessa fina trä tags som jag ska göra nått fint av (förhoppningsvis)
Har lite idéer. Har ju legat och läst massa olika jultidningar och shit va mycket fint det finna att göra.

Nu är jag ute efter ett silverfat. Men hittar inget =( Blir sååå ledsen!!!

Nä nu är det dax att göra lite nytta!
Kan ju inte sitta i morgonrocken hela dagen ;-)

Å förresten, det snöar!
Nu är det vitt och ljust ute!!!


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Kolla in tur å retur! Om inte annat kan du köpa en ful bricka å spraya den i silver, alternativt åk på wiiks, där finns det säkert! Kram kram, nu ska jag med slita mig från datorn å försöka vila...

2009-11-05 @ 13:03:33
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Vanja

Ja min V är åxå onöjd... han ha även ätit ovanligt dåligt denna v. Kan förmodligen kanske vara tänderna?! Måste vara på g här med snart tyck man... Sköt om er!

2009-11-05 @ 15:06:24
Postat av: Marianne

Det är sååå bra med kött i frysen, iår fick vi inte tag på nått alls... och har ingen som ger bort heller... så de blir väl korv iår då, till allas utom min förtjusning...

Mycket kött och ved hemma, då är jag lugn! :)



Åh Thailand är ljuvligt! Min ma och pa åker dit på tisdag, blir borta i 3 veckor!! Härligt!

2009-11-05 @ 18:22:54
URL: http://mammamarianne.blogg.se/
Postat av: sara

Tack för din underbara kommentar!! Den värmde gott :)

Du, jag köpte ett jättefint silverfat på Öb i helgen. Tänkte sätta blockljus på det och ha som adventsljus. Det väger inte särskilt mycket. Så om du vill kan jag köpa ett till dig och skicka. Tror bara det kostade 39 kronor. Jag kan ta ett foto och maila till dig först om du vill.



åhh, härliga thailand!! Oj vad man längtar dit.

Klart du måste åka utomlands med Melle!!

Stor godnatt kram till dig

2009-11-05 @ 19:45:43
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Bea

Åhhh, där bodde jag när jag var i Thailand!! Som jag längtar tillbaka dit! Speciellt denna årstid...

a, nu börjar snart allt julbak, älskar ju att baka (och äta tyvärr) hihi. Men då vi blir rätt många till jul så är det kul att ha frysen full.



Nä, inte kul att Rabih åkte ut, det var Eddies tur..igen..men han håller sig kvar..=(

2009-11-07 @ 09:14:22
URL: http://mammabeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0