Söndag!

Redan söndag?? Vart tog helgen vägen?

Igår spenderade jag dagen med Angelica! Så underbart att få träffa henne och surra en massa!
Saknar henne sååå mycket! Om jag har tur så hinner jag träffa henne till jul nästa gång! Men bara om jag har tur =p Hatar att hon inte bor här i Dorotea längre!
Igår fick hon agera pack åsna! Hon är bra att ha min Angel! Jag fick dessutom ett paket nybakat tunnbröd av hennes mamma! Så super snällt!

På kvällen kom Mattias, LG, Malin och Asterix och hälsade på!
Angelica kom förbi lite senare och då började hon att slinga mitt hår!



Det är helt otrolig va stilig man blir när man har denna hätta på sig!

Men vilken enormt lång tid det tar att dra ut slingor. Har glömt bort det! Va så längesen jag gjorde slingor!

Men som tur va så hade vi Mattias som passade upp oss ;-) Glögg, mandlar, fixa dipp! Han va väldigt bra att ha igår!




Angelica fick låna mitt oerhört vackra förkläde... som jag fått... Hon blev så fin ♥



Photo by Malin =)

Asterix la sig och vila en stund! Han blev nog less på allt vårat tjatter ;-)

Sam vägrade att somna igår! Han skulle såklart va med oss som va vakna.
Men då har vi en väldigt trött kille här hemma idag!
Han va ju vaken till kl 01 inatt!

Idag kom då Angelica förbi en snabbis för att säga hej då...



Vemodigt =( Känns trist i mitt hjärta att hon farit!
Men har haft det sååå trevligt!

Mannen har dragit upp till Haparanda så nu är det jag och Sam som får kampera ilag tills torsdag kväll!
På fredag kommer Melvin hem igen!
Och på onsdag kväll anländer mor och far!
Så på torsdag får vi äntligen träffa dom igen! LÄNGTAR!!!

 




Avslutar med en bild på mamma och ett stycke elefant! Och en strand bild! Jag drömmer mig bort...


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Vilken toppen helg du har haft, måste varit kanon att få sådan kvalitet tid med A! Å dessutom bli fixad i håret, rena lyxen :-) Hoppas du får en tidig kväll med lilleman som kompensation för gårdagen å att ni får en bra start på den kommande veckan! Kram!

2009-11-15 @ 18:58:07
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Angelica

Fanken Nina, nu har du avslöjat vem som förstört ditt hår. :/ Men tack för en underbar helg. Jag saknar er redan. Som sagt, så trist att vi ses så sällan nu för tiden. Men nu inväntar vi på ett besök. ;) annars blir det nog till jul vi ses. Kraaam

2009-11-15 @ 21:49:04
Postat av: Veronica

Angelica handlar på Gina Tricot ;)

Ni såg ut å ha en toppen helg, vilket lyx å ha nån som göer en fin i håret =)

KRAM!

2009-11-15 @ 22:32:13
URL: http://veraw.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Åh, han var en piggelin igår, tja då hoppas jag du får en sovmorgon istället :-) Stor kram, här ska jga försöka ta tag i dagens göromål...

2009-11-16 @ 07:46:56
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Veronica

Japp, måndag v. 48! Kl. 18? Börja ragga du =)

De sägs att åremössorna är så enkla, men bara därför så misslyckas jag väl =)

men inte behöver du väl sluta blogga för å göra mormorsruter? Gör bägge och!!

KRAM!

2009-11-16 @ 08:37:19
URL: http://veraw.blogg.se/
Postat av: Bus

Det var allt en mysig helg ni verkar ha haft. Alltid skoj att träffa en härlig kompis.

Nu är det måndag igen, skittrist väder å en massa tråkiga saker som borde ha blivit utförda :P

Hoppsan vad uppåt det där lät, hi hi.

Hoppas att ni får en bra dag. Kram

2009-11-16 @ 08:40:29
URL: http://ulriksfors.blogspot.com
Postat av: Linda

Ja jäklar, hörru vad sägs om imorgon eftermiddag? Typ vid 3 tiden då är jag nere igen. Jag som har målat hallen och allt och tänkte att det skulle bli så bra där ute :)



2009-11-16 @ 10:18:00
URL: http://lertorp.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hej! Ja man blir ju gladare när de är vitt på backen, men denna gång fick snön inte heller stanna. Ja visst kan vi ta oss en promenad nån dag :) Skulle va kul. Känner ju inte så många här så jag är rätt ensam om dagarna, speciellt när farmor/Mimmi jobbar! :P Kul att jag få följa dig och Sam nu :) Är lite seg på svara men de är väl så när man har barn.

Kram

2009-11-16 @ 16:03:30
URL: http://angelicanorlander.blogg.se/
Postat av: marie

Kikar in o säger hej.

Vilken snygg disco kille!!!

Du, jag tror jag följer med dej till den där stranden...

kram

2009-11-17 @ 12:30:21
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hehe... jo nog tusan handlar jag på Gina. Och liiiite för mycket kanske. ;P

2009-11-18 @ 13:13:39
Postat av: sara

Hihi vilka härliga bilder. Det finns nog ingen som är snygg i en sån där "mössa" Tur det blir snyggt efteråt iallfall :)

Så mysigt att du fått träffa din vän, jobbigt när de bor för långt bort.

Min underbara vän Kjersti är snart på väg hit. Jag har redan hämtat alla barnen. Bla. min härliga guddotter Anna. Så för tilfället är här 6 ungar som härjar runt här :)

Snart blir det pannbiff och lök..mmm börjar bli hungrig.

Såg att du skrev om Alli på fb. Jag har också funderat på det där. Det är inte lätt att göra nåt åt sin vikt när man har så dålig karaktär som jag. Man vet ju så väl vad som är bra, men ändå gör man fel :(

Vi får peppa varandra lite så kanske vi kan fixa det ihop.

Ha en härlig kväll fina du

Stor kram

2009-11-18 @ 16:43:33
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0