Periodare!

Ja när det gäller Tradera är jag en periodare!
Och nu har jag verkligen trampat ner mig i träsket igen!

 

En anslagstavla har jag budat hem till oss på sofiavägen som ska pryda en vägg!
Kommer nog hänga upp saker i den efter säsong så nu blir det jul i den!





Kan man få nog av kärlek? Näää, föll som en fura för dessa underbara hemgjorda hjärtan.
Passar perfekt i vårat sovrum som är fyllt av kärlek ;-)

Har några mer saker som jag fajtas om men SEN är det stopp! Ett tag iaf!

 

Har faktiskt lyckats tagit med ut på en 60 min promenad idag! *Klappar mig själv på axeln*

Va jätte längesen jag rörde på fläsket så nu är det tusan dax! Måste ju skärpa mig!

Nu ska jag göra ett tappert försök att bada med Sam ensam. Om det lyckas återstår att se! Gick bra då han va liten men nu vette tusan =p

Min lilla Samuraj är inte på nå vidars bra humör heller. Förkylningen verkar vägra släppa taget om min lilla kille =( 


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, det är mycket farligt att titta in på Tradera. Jag tror inte ens att jag vågar... :p fast det finns hur mycket som helst och dessutom hur mycket som helst man kan fynda oxå ;) Så det kan visst hända att jag slinker in där ibland!



Kramar!!!

2009-11-03 @ 15:23:54
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, jag vill oxå se en film NU.

det var evigheter sen sist =( Så vi måste bara boka in en kväll snart!



Och vad roligt att beställningarna rullar in! =)

Nu måste vi jobba jobba jobba!



Köp en gurka du! Så ska jag se o jag hittar något annat ätbart här hemma.



Kramas!

2009-11-03 @ 16:05:09
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Malin

Duktig du är som gör köttgryta till middag fast du är ensam. Kan tänka mej att det blir mumma. Själv var jag ner i källarn i frysen och snodde en matlåda med makaronpudding av LG ;) Mums de med!



Ja, är jag bara hemma imorrn så ska här arbetas =) Det är jätte skoj att beställningarna rullar in! =)



SEN måste vi boka in en filmkväll!!!!



Kramen unga damen

2009-11-03 @ 16:37:48
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag stannar hemma imorrn!! =) Så du får vi ARBETA utta tusan här hemma!!! =)

Så jag väntar dej och Sam imorrn!

Ja, det var inte illa med en köttgryta! Ska slå till på en jag med. Men det blir nog kanske till helgen.



Kram kram

2009-11-03 @ 18:34:30
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Marianne

Härligt jobbat!! Vi mår sååå mycket bättre av lite motion ;) Ikväll har Melvin Amanda och jag vart på gympan här i Lavsjön.

2009-11-03 @ 21:09:55
URL: http://mammamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0