Då va det gjort...

Idag så va jag och mamma ner på sjukan och vaccinerades! Hade inte tänkt göra det men för mina barns skull så gjorde jag det ändå! För om jag skulle råka bli smittad vem ska då ta hand om mina barn?
Så nu är det gjort iaf! Nästa fredag är det Melvins tur att få en spruta. Som det känns just nu så kommer jag inte vaccinera Sam. Känns för osäkert. Men hinner nog ändra mig femtielva ggr =p

Idag då jag va och hälsa på min älskade mamma (det va underbart att få krama henne) på bibblan så lånade jag hem denna bok! Så fort jag har tid ska jag lägga mig och läsa den!

Men har så fullt upp nu för tiden! Mycket roligt som händer framöver!

Idag kom alla tupperware saker. Och vilka fina gåvor jag fick! Är mer än hel nöjd alltså =)

Lönar sig att vara värdinna! Och på måndag kl 18 är det plast party igen =)

Nej nu har jag inte tid att sitta här, älsklingen är på ingång och Sam vill ha uppmärksamhet!

Just nu ligger datorn långt ner på prio listan!

 

Ha en trevlig kväll


Kommentarer
Postat av: Tomas

Åh!! Har Mia gett ut en bok? Jag är ju Mia och Klara-frälst :-)



Jag vet att svaret kommer sent och jag skäms. Men du har ju koll på mig via fejjan också :-) Jag var ute och partade helgen lång under halloween och jag lovar att jag tog en tuting för dig samtliga dagar den veckan. Haha :-)



Nu ser jag bara fram emot nästa utgång - dvs luciadansen. När vi ska shotta. :-) Kram på dig! Hoppas kvällen bli fin med alla dina pojkar!

2009-11-19 @ 20:30:02
URL: http://tomasliv.blogg.se/
Postat av: Tomas

Åh!! Har Mia gett ut en bok? Jag är ju Mia och Klara-frälst :-)



Jag vet att svaret kommer sent och jag skäms. Men du har ju koll på mig via fejjan också :-) Jag var ute och partade helgen lång under halloween och jag lovar att jag tog en tuting för dig samtliga dagar den veckan. Haha :-)



Nu ser jag bara fram emot nästa utgång - dvs luciadansen. När vi ska shotta. :-) Kram på dig! Hoppas kvällen bli fin med alla dina pojkar!

2009-11-19 @ 20:31:19
URL: http://tomasliv.blogg.se/
Postat av: Vendela

Å har ni fått ta sprutan! Här måste vi friska vuxna vänta ända tills nästa torsdag grrr!! Hade ju varit smidigt om vi fått ta den på samma gång som Olivia tog den i tisdags! Men nej - man hinner väl få smittan innan man får sprutan!



Kram kram

2009-11-19 @ 22:45:19
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Vanja

Skönt, nu då du ha tagit sprutan... Trevlig Helg!

2009-11-20 @ 06:41:00
Postat av: Sockenvägens Söta

Huvva för sprutor, jag ryser vid tanken... Tusen miljoners tack för leveransen igår, lyxigt :-) Ser fram emot tisdagen då vi får pyssla loss lite, hörde av tomas att du hade önskan om att vi skulle dra till å göra lite påskpynt å kanske även lite placeringskort till midsommar festen ;-) fniss Stor kram på dig och trevlig helg! Kram

2009-11-20 @ 07:56:01
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: SofiH

åh. taaack så jätte mycket! :-)



Toppen! Jag hör av mig på fredag till veckan då.

Det var verkligen 100 år sen vi sågs, nästan så jag blir lite nervös ;p hah



Hoppas sprutorna gick bra och att ni får en fantastisk helg! Stoor kram!

2009-11-20 @ 08:16:58
URL: http://sofih.blogg.se/
Postat av: madelen

Skönt att de är gjort nu va :) Ja de är inte lätt hur man ska göra me de små. Men man gör de som känns rätt för sin egen familj,är huvudsaken de. Ja jobbar helgen,så ja börjar kl 15 idag,så ha en trevlig helg :) Å hoppas du slipper biverkningar.kram

2009-11-20 @ 08:43:55
URL: http://maddeochpojkarna.blogg.se/
Postat av: Kia

Skönt att ha de gjort! Tillhör du och mamma riskgruppen? Var ner och vaccinerade Alice, Isac och Elina idag! Kändes bäst att vaccinera dem. Skulle de bli sjuka (så sjuka så de skulle hända något) så skulle jag aldrig förlåta mej själv. :(

Nu hoppas jag bara att de inte reagerar på sprutan!

Kram

2009-11-20 @ 20:48:40
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0