Utmaning och award!

Hade ju totalt glömt bort att jag fått en utmaning av Hemma hos bröderna Bus
Så den ska jag ta itu med nu!

Vilken mat äter du ofta?
-
Tacos och spagetti med köttfärssås!

När du är på kalas, är du den som sitter eller hjälper du till att duka av?
- Det är beroende på vart jag är och va det handlar om för kalas!
Hjälper till (tror jag iaf) Men kan va små lat oxå ;-)

Var sitter du helst när du bloggar?
- I soffan i vardagsrummet! Ibland hamnar datorn i köket å då sitter jag ju där =p

Köper du trisslotter ofta?
- Nej det kan jag inte påstå. Då lusten faller på, vilket inte är så ofta!

Vilken stad eller land har varit din bästa semester?
- I somras va vi till Dalarna med Melvin och det va underbart! Sen va resan till cypern härlig oxå! har ganskla mycket semester minnen sen jag va liten oxå =)

Vilken TV kanal tittar du mest på?
-
Tittar mest på trean, femman och fyran!

Nu har denna utmaning cirkulerat runt till de flesta bloggarna så jag väljer att inte skicka vidare den till någon speciell person utan den som känner sig manad kan ju anta den =)



Har ju även fått en award av samma goa tjej =)
Tack så mycket!

                                                        
Och jag vet precis vem denna award passar till!!
Behöver inte motivera varför, för dom känner oss vet precis va jag syftar på ;-)
Å det är DU Malin som ska ha denna!

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej!

jo jag e nöjd.



Jo klart du kommer att göra. MEn de e 3 år sen jag fick barn så de e lite skillnad ju.

Men du e så fin som du e dessutom!!!



Åhh va underbart att han kommer hem idag! Då ska ni MYSA!



Massa massa kramar vännen min



Ha en underbar dag!

2009-05-11 @ 10:43:24
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej Nina! Du kan väl maila mig din email till [email protected], så ska vi fixa allt. Du behöver bara bet 300:- för ALLT, alltså ingen frakt eller pappershållaren. Ha en underbar dag. Kram kram.

2009-05-11 @ 11:49:46
URL: http://lillatjejligan.blogg.se/
Postat av: Petra

Oj oj oj vad du har att göra idag. Pust!

ja klart Melvin ska få bestämma mat idag. Du e en underbar mamma!

Se nu till att mysa ordentligt hela dagen & kvällen!

Lycka till med pyjamas sökandet.



Jaså den filmen ska vara bra?

Har inte hört talas om den.

Får man kanske se.



Massa massa kramar underbara du!

Kram

2009-05-11 @ 15:04:46
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Chili Pettsson

Jopps! Vi väntar storfrämmande nästnästa helg. Då menar jag inte storfrämmande som i kungen utan som i mängd.

Så då dopar vi Tintalumpan.

Det skall bli skitmysigt. Vi har det så vackert här nere så jag ser verkligen fram emot att få ta hit mina nära och kära.

2009-05-11 @ 18:21:59
URL: http://chilipettsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0