Upp och ner...

Ja alla har vi dagar då inget känns bra!
Idag har jag en sån dag! Och det va längesen sist jag kände så här...
En olustig känsla helt enkelt. Skulle egentligen bara vilja ligga under täcket och gråta hela dagen.
Men det går ju inte då jag har två troll att ta hand om ;-)
Mina älskade troll som jag älskar mest i hela världen!

Egentligen borde jag inte känna som jag gör, för jag har en otroligt underbar och omtänksam karl i mitt liv som älskar mig precis som jag är! Både fysiskt och psykiskt!
Två friska och otroligt söta och snäll barn!
Makalöst goa vänner och släkt!
Så varför må så här??
Sitter i mitt huvud!
När jag ser mig själv i spegeln så ser jag ett monster...

                                                                    
Blir så arg på mig själv!!!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag kan oxå känna så vissa dagar utan någon speciell anledning. Trist då det sker men skönt då den dåliga dagen är överstökad! Hoppas det känns bättre nu!



Kram

2009-05-12 @ 16:59:32
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Tomas

Men kära hjärtanes! Inte är väl du något monster? Nu yrar du Nina. Se dig istället i spegeln och tänk "Här står jag, stark och lycklig. Jag har gett liv åt två fina pojkar och jag har ett fint hem och jag kan gå, stå och göra vad jag vill." Vad är det som är värt och inte liksom? Givetvis tror jag inte du är dum i huvudet och inte kan tänka såhär logiskt själv, men i dystra tider kan man behöva en reminder!

Ta hand om dig och var glad och lycklig! Kram!

2009-05-12 @ 17:02:20
URL: http://tomasliv.blogg.se/
Postat av: Vendela

Vet inte om det är till nån tröst..och egentligen vet du det redan...men alla har vi såna dagar, hur lyckliga och hur bra vi än har det.



Sänder dig massor av glada, peppande och kärleksfulla kramar!

2009-05-12 @ 18:02:19
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Vendela

Mitt självförtroende är inte heller det bästa, snarare katastrofalt dåligt! Har som du en helt underbar sambo som verkligen älskar mig som den jag är och säger att jag är fin...men liks förbaskat så tål jag inte se mig själv i spegeln :-( Jag har väldiga komplex över min övervikt och inte har jag nåt jäklar anamma att göra nåt åt det heller - blä!



Jag jobbar på att försöka acceptera mig själv som jag är NU - tror man måste börja i den änden för att kanske i slutändan lyckas med en viktnedgång...fasen att det ska va så svårt!



Kram på dig och ha en trevlig kväll vännen :-)

2009-05-12 @ 18:30:40
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Therese

Usch, hoppas du känner dig bättre nu. Mota bort monstret och tänk prinsessa istället!!! :-)

2009-05-12 @ 20:32:22
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: sofi

Du är den fina!! Jag har också kännt så just i dagarna, då man bara känner : fan vad allt känns skit men vad gnäller jag för, men man måste få känna så alla gör det och det går inte att komma undan. Det sista man ska ha är dåligt samvete för att man inte alla dagar känner sig genuint lycklig

Kramar på dig!

2009-05-12 @ 23:18:14
URL: http://intvetjag.blogspot.com
Postat av: Marianne

Inte alls roligt med sånna dagar! Men jag tror tyvärr de måste finnas, det finns inget sant i dem men de får en att uppskatta de bra dagarna sedan!!Hoppas att du får ny energi av helgens sol och att ha hela familjen runt dej!

2009-05-14 @ 21:46:15
URL: http://mammamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0