Tre...

Fick denna utmaning på mailen men kör den här på bloggen istället!


Tre jobb jag haft:
Personlig assistent, husvagnsmontör, vårdbiträde
 
Tre platser jag har bott på:
 Har endas bott i Dorotea

Tre saker jag gillar att se på TV:
Desperatahusfruar Grey´s och Vänner  

Tre favoriträtter:
Grillat, kinamat och tacos

Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu:
 Är väldigt nöjd där jag sitter. Fast det skulle ha varit trevligt om man fick ligga på en strand någonstans utomlands med en kall, god drink i handen ;-)

Utmanar ingen särskild utan den som känner sig på hugget eller den som inte har något att göra kan ju anta den!

Kommentarer
Postat av: sara

Hej hej :)

Vad konstigt att ni pratade om de solskydden :) Vi pratade om det på kalaset i lördags. Det har ju varit hemligt fram till de lanserades. Så jag kikade in på hemsidan och tyckte det var en supersmart idé.

Mina svar i den där utmaningen kommer bli ganska lika dina ;)

Nu ska jag ut och njuta av solen lite..hoppas på lite färg innan resan. Thailändarna kommer bli bländade annars...hihi

Kramar till dig...

2009-05-19 @ 13:06:11
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Jenni

Hakar på din utmaning, främst för att jag inte har något att göra ;-)



Vilken gla'skit han verkar vara Sigge :-)

Ni ser ut att haft det mysigt på kalas, Faster Linda kan vi nog träffa fler gånger.

Verkligen inte dåligt med glass på Myway :-)



Ha det bra!

2009-05-19 @ 13:36:31
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/
Postat av: Wendela

hur söta barn har du inte :D

2009-05-20 @ 21:35:19
URL: http://ho0mii3z.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0