Tjuvar och mitt älskade barn!

Efter lunch skulle jag ut och hänga kläder på min torkvinda. Men det gick inte så bra då det varit tjuvar i farten!
Jo någon hade tagit alla min klädnypor....
Undra varför man snor andras klädnypor??? Galet!

Ja va har vi annars gjort idag? Löst några världsproblem och snackat politik, jag och Sam ;-)
Nä inte på långa vägar. Men nog har vi snackat en hel del, men vi surrar mest massa strunt. Sånt som bara vi två förstår.
Har tagit en promenad med mamma och Miro. Å precis då så regnade det som tusan. Så vi blev som väldigt blöta!
Va och köpte ett par leggings och ett par andra sommarbyxorNennaz så nu kan väl ändå solen och värmen komma??

Melvin har nu farit till pappa och Marianne i två veckor!
Saknar han redan =( Så tomt och tyst utan min vilding!
Visst ryker vi ihop emellanåt, men det gör ju alla. Å han har samma temperament som sin mor!
Men Melvin är ett mycket älskat barn!
Ibland kan jag få dåligt samvete över va jag ställt till med. Inget barn ska ju behöva åka fram å tillbaka mellan mamma pappa! Men jag tror och det verkar som att Melvin har det bra!
Han har en jätte go och snäll Marianne hos pappa och hos mig har han ju Mikael som verkligen
tycker om denna parvel ♥ Dom är bästa vänner säger han!



Ja så jag hoppas han har ett bra liv trots allt!


Kommentarer
Postat av: Therése

Åhh, det är väl klart...att han har ett bra liv, lille killen!

Du får ju faktiskt tänka så här, han har ju dubbel kärlek och trygghet från två familjer istället, eller hur!

Tror nog föräldrarna mår mer dåligt än barnen egentligen, när dom far fram och tillbaka (får dåligt samvete och sådär).

Men käre nån, den där killen ser så go och glad ut så han mår nog bara mer än väl ;-)



Sen kan jag å andra sidan förstå att det måste vara svårt att vara utan sin lille kille en längre tid!

Men desto mysigare sen när ni träffas igen :-)



Ha det så gott nu, och gosa lite extra mycket med den minste lille killen!!

Kram Therése

2009-05-25 @ 19:02:51
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Linda

Kära vän! Inte ska du ha dåligt samvete. Melvin har det ju bra. Han är ju så fin din stora kille. Sam ska va lycklig som har en så härlig storebror. Nina... Du är en toppen mamma och en underbar vän. Kram kram

2009-05-25 @ 19:25:15
URL: http://prinsessantilly.blogg.se/
Postat av: Malin

Kommer nog att åka vid halv nio. Ska vara där halv elva. Det ska vara om Passaten är klar imorrn, men jag tvivlar på det och det gjorde nog LG oxå, så jag få nog åka själv då =(



Det har gått bra att jobba i helgen och till helgen skulle jag jobba, men jag funderar om jag ska ta min lediga dag till helgen, sen jag var på skolan och sen en flex på söndag! Å att jag jobbar dag på fredag istället för kväll. Är ingen mening att jobba kvällen, när vi inte har några patienter.



Å jag läser och läser...



Ja, jag hoppas oxå att vi åker till stugan snart, så vi kan yra på en massa och ha det mysigt tillsammans ;)



Tror ablsout att Melvin har det bra och är nöjd med att både få vara hos mamma och hos pappa. Visst tror jag att det känns jobbigt att ens barn måste åka emellan mamma och pappa, men jag tror att han har ett mycket bra liv tillsammans med er och att han är en mycket nöjd grabb.



Kramelikram

2009-05-25 @ 19:26:20
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: sara

Så fint du skriver om Melvin. Han har det hur bra som helst kan jag tänka mig. Men jag förstår att det dåliga samvetet finns där ändå. Jag är själv skilsmässobarn. Men har alltid bott med mamma och bara varannan helg hos pappa. Tror att det är en bra lösning att man delar på det lika istället som ni gör. Ett barn vill ju vara lika mycket med båda föräldrarna tror jag.

Hur gammal var Melvin när ni separerade...om jag får fråga?

Som jag skrev innan verkar han vara en supergo kille. Men man har alla sina stunder av bråk, det känner jag igen ;)

Men jag kan tänka mig att det måste vara otroligt tomt de veckor han är hos pappa.

Massor av kramar till dig

2009-05-25 @ 19:42:13
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: sara

förresten... vad kul att du blev nöjd med kläderna. Mina är nerpackade i resväskan nu :)

2009-05-25 @ 19:42:56
Postat av: Malin

Vem fasen vill sno klädnypor...?

funderar...

2009-05-25 @ 19:44:14
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Malin

jag vill att du följer med mej!!! Jag vill surra massor med skit, handla lite och äta lite gott! Ska inte vagnen gå in i min lilla skrutt..? snyft.

Ja, vi få höras något imorrn, så jag får höra hur det gått hos läkaren med lille Sam. Hoppas att det går bra!

Jo, jag tror att det lutar åt en ledig helg, men jag vet inte riktigt än! Kanske jag jobbar ändå.



Massor med kramar till er vännen!

2009-05-25 @ 21:21:51
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Chili Pettsson

Klart han har det bra! Han vet ju inte så mycket annat heller. Annat hade det vart om han vuxit upp i en konstellation som han plötsligt blir fråntagen.

Gossen har det nog hur bra som helst ;) Man är så bra på att ge sig själv dåligt samvete när man är en sådan där mammsing... Helt till ingen nytta om du frågar mig.

2009-05-25 @ 21:34:01
URL: http://chilipettsson.blogspot.com
Postat av: carola

undrar om Sam och Lisa har samma problem att lösa..Lisa spottar gärna också:)

Nu har hon upptäckt tungan så hon smackar och har sig..Så himlans kul är allt nu..



Kom du och Sam fram till något:)

Lisa har varit med på klädparty, surrade så högt att man knappt hörde hon som höll i det..



sussa sött nu allesammans

2009-05-25 @ 21:52:01
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Madde

Guuuuud sicken liten going :).. såå jäkla söt, alla dina barn är super fina .. Grattis till veckans blogg föresten..



ha en toppen dag

2009-05-26 @ 09:24:41
URL: http://missmadeleine.blogg.se/
Postat av: Marianne

Tack för de fina orden! Det känns bra!



Galet att sno klädnypor... man förstår sej inte på folk.

2009-05-26 @ 21:31:06
URL: http://mammamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0