Snyggingen =)

Detta barn gör mig så otroligt glad! När han skrattar så det gurglar, när han tittar på mig då han ammas, när han håller sin lilla hand om mitt finger! Bara att titta på detta underverk gör mig tårögd av lycka!
Han är det finaste! Mitt hjärtegull! ♥



Sam Sörell i sina fina hängselbyxor =)

Nu ska jag ta och läsa lite ur nyaste nr av Vi föräldrar.
Dom har skrivit om barn med platt bakhuvud.
Å det är ju så illa att Sam är platt på vänster sida bak i huvudet =(
Måste ta och kolla upp detta... Det gör ont i mitt hjärta =(
Tänk om han måste ha en speciell hjälm eller nått...

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, jag måste ju passa på nu! ;) Men nu måste jag dra på affrän och fixa lite mat innan LG kommer hem.

Ja ,det var en riktigt mysig promenad vi gjorde dit upp jag och Asterix. Å jag som aldrig varit dit och bor så nära. Skamligt är väl det!

Men kul att du tycker bilderna var fina iaf! ;)



jajamen, Mexx har kommit med en ny doft och jag giller den! Roligt när man köper sej en ny doft! =)



Nä, doftpåsarna kan man aldrig få för många av. Har några kvar i stugan, som jag ska plocka fram bara det är städat där oxå.

Absolut, ska vi fixa en date! Snart!

Å för den delen lät inte Tacos allt för dumt! Mums! Jag kanske kommer!! ;)



Åhhh..., vad söt han är lille snyggingen till gullunge!! Måste bara ses snart! Innan han växer om mej! Förstår att du känner dej glad och lycklig av honom! Vem skulle inte göra det!?

Men att han är platt på vänster sida av huvudet? det har jag aldrig sett eller hört. Men jag hoppas att det inte är något som är fel och att han måste ha hjälm eller dyligt!

Jag håller tummarna vännen! Alla mina tummar!



Kramelikram

2009-05-18 @ 16:20:56
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jorå det kommer fler lägenheter! :) Vi är och tittar överallt. Sist på en bostadsrätt som var riktigt fräsch, den är sprillans ny nämligen. :) Men vet inte om man ska köpa på sig något eller vad man ska göra. Usch så svårt det är!



Svackor kan man hamna i, ibland är det till och med lite skönt att älta, sörja och allt det där. Huvudsaken är ju att man bli glad igen. :) Nu kommer i alla fall sommaren och då blir vi alla glada hoppas jag! :)

2009-05-18 @ 16:21:12
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Postat av: Malin

Nä, en fredag kan nog vara väldigt svårt att få en tid på! Det fanns nästan inga lediga tider alls. Inte i den närmaste framtiden iaf!

2009-05-18 @ 16:22:22
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Marianne

Ja, de är underbara barnen, meningen med livet!!



Ja det är en OA PIP mössa Affe har på sig! Väldigt bra för den är stor och sitter ändå på!

Hoppas Ni fått fika gofika och haft en trevlig dag idag! Hälsa Melvin från oss.

2009-05-18 @ 17:17:46
URL: http://mammamarianne.blogg.se/
Postat av: sara

Förstår att du är stolt.. det har du all rätt att vara. Han är en underbar liten pojke.

Kramisar

2009-05-18 @ 17:43:24
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Vendela

Var inte orolig. Det platta "går till sig" vartefter huvudet växer - men något som kan vara bra att tänka på är att försöka ha dem i magläge när de är vakna så mycket som möjligt, då tränar de ju även nackmusklerna, samt att när han sover alternera mellan ryggläge och sidoläge höger/vänster...



Min dotter gillade dock inte att ligga i magläge, hon blev jätteledsen, så det blev så mkt ryggläge att hon blev lite platt därbak och så fick hon en liten "flintfläck" tillfälligt hi hi - men hennes huvud har rättat till sig nu efteråt...



Han är så himla söt och go Sam, förstår att du inte kan se dig mätt på honom :-)



Kram kram

2009-05-18 @ 18:21:54
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej!

Åhh så söt han e i sina hängsle brallisar!!! SÅ fin!

Förstår att du får tårar i ögona. En riktig ögonsten.



Ja vilket lyx med tårta. Mumsigt. De e jag oxå sugen på ha ha ha



Jo de va mysigt att dansa idag , lillan e helt slut så hon somnade nu direkt. Inte vanligt. Men de tar på dom att "byta" hem efter en helg. Men vi har haft en sån underbar dag. Mysigt!!



Kramar i massor4



ps, jag fick oxå vi föräldrar idag, ska oxå läsa den. .ds

2009-05-18 @ 18:28:51
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Vanja

V är då platt baktill på huvudet med.. men de är väl för att de ligger så mkt på rygg.. men det finns ALLTID något att vara orolig över då man har små tyvär.. Han är så sööt i jeans-hängsel-byxorna lillemannen din! Å du, jag tappar hår som en tok jag med. Läste ju ditt förra inlägg. Det är svart lång hår här överallt. I V´s händer, mun å blöjan md precis som du beskrev! Skratt. Hemskt! Sköt om er. Kram.

2009-05-18 @ 18:48:14
Postat av: Vanja

Min V har åxå platt huvud, men det är väl för att de ligger så mkt på rygg. Sam kanske ha legat med huvudet mera på vä.sida Sam... men det finns ALLTID massor att vara orolig över tyvär! Såå söt han är i snygg-jeans-hängsel-brallorna :) Å du, jag tappar åxå massa hår hela tiden. Läste ju i ditt förra inlägg, exakt samma här. Svart-lång-hår överallt...i munnen på V, i handen... å i blöjan. Hemskt. Skratt. Sköt om er. Kram.

2009-05-18 @ 18:53:01
Postat av: Vanja

Skrev 2 comments... trodd inte den första kom med... skratt. Sorry!!

2009-05-18 @ 18:53:51
Postat av: Jenni

Va roligt med kalas! :-)



Det blev en bra dag trots strömlöshet och att vi blev "fast" i Måntorp :-D



Så fin han är med sina hängelsbyxor, sötis är vad han är din Sam :-)



Kram

2009-05-18 @ 19:45:03
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Förstår att det gör ont i hjärtat av glädje, stolthet och lycka - sina barn kan man aldrig se sig mätt på!!! Å sam är ju så charmig :-) Å det platta går nog till sig vvarteffter han växer. Kram kram

2009-05-18 @ 20:06:12
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Linda

Du ska se att det ordnar sig säker för Sam och hans platta huvud. Men jag tycker absolut att du ska höra efter på bvc. Mysigt att träffa dig idag. Love you... kram kram .Tilly skickar en extra styrke kram och en puss till Sam : )

2009-05-18 @ 20:13:21
Postat av: Petra

Hej!

Ja men häng på att skriva måndags lista! Känns bra faktiskt.=)

Mysigt att sitta o gosa med Sam.

Ha en underbar kväll!

Kram

2009-05-18 @ 20:43:26
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Malin

Klart att du blir ampen, men du får hoppas att det går till sej av sej själv! Så att det inte är någon fara med det!

Nä, nu ska jag göra mej klar för natten tror jag! Är sååå trött! Om jag ska orka morgondagen igen!



Natti natti och sov så gott vännen min!



Massor med kramar!! <3

2009-05-18 @ 21:04:10
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: sara

Tack för de fina orden om mina foto..blir glad :)

Sist vi va i Thailand tror jag vi tog över 500 bilder. Sjukt!!

Men det är ju det som är fördelen med digitalkamera. Det är bara att kasta de man inte vill ha. Bättre att fotta för mycket ;)

Vill gärna köpa ett nytt objektiv, synd att det är så dyrt...

2009-05-18 @ 22:05:12
URL: http://atbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Naaw så söt han ser ut som en mini karlsson på taket !!

2009-05-19 @ 11:02:52
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Therése

sam sörell, vilket fint klang på namnet :):)

2009-05-19 @ 12:26:25
URL: http://theresenorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0