Mycket att komma ihåg!

Har varit och hämtat nyckeln till församlingshemmet idag! Vi ska va där och fika efter dopet!
Men oj så mycket det va jag ska komma ihåg... Å det som är kaos i min hjärna. Har verkligen amningshjärna!
Måste nog ta och skriva upp dom viktigaste sakerna.

Filmen jag såg igår va den bästa jag sett på länge! Fast den va ju rätt så lång. Och jag blev ju avbryten av Sam, ringande mobil å annat!  Men jag kan då rekommendera den =)
Malin, vi måste nog börja se andra filmer nu, hehe...


Bjuder på bilder av mig och lill skrotis från igår då vi tittade på film ilag =)
Fast han va ju inte lika intresserad av filmen som jag ;-)

Nu är det dax för lunch!

Sen äre fullt upp i eftermiddag!


Kommentarer
Postat av: Louise Lind

Hej på er!! Har sett den jag med tyckte oxå att den var kanon! Han ser för go o gla ut den där lilla sötnosen! Kram till er, louise

2009-05-08 @ 11:32:14
Postat av: Sanna

Oj är det dop på gång..Tänk va tiden går, tyckte nyss Sam föddes.. Sam har en sådan härlig frisyr jämnt verkligen lilla trollungen..



Hoppas ni får en fin helg..



Kramar om

2009-05-08 @ 12:36:01
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: sara

Lycka till med dopet imorgon... hoppas han är go och glad i kyrkan. Ska bli kul att se foto sen.

Hur gammal är Melvin egentligen? Det är ju som du skrev... det hör väl till att man ska bråka lite med sin mamma ;)

Ha en bra fredagkväll, kram

2009-05-08 @ 13:12:58
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: marie

Lycka till med dopet! Och du, det viktigaste att komma ihåg är väl ändå att ta med den lille som ska döpas...glömmer du nåt annat så är väl inte det hela världen!

Ta det lugnt och trevlig helg! Hoppas solen skiner på er i morgon!

2009-05-08 @ 14:17:19
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/
Postat av: Nina

Louise, blir ju alltid så glad då man ser en kommentar av dig =)

Sam är go och glad för det mesta =)

Hälsa Einar! Trevlig helg! Kram kram

2009-05-08 @ 14:29:33
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0