Kurtis

Via Sara´s blogg hittade jag denna sida!
Så idag kom min beställning!
Hoppas den funkar bra oxå. Inväntar solen så jag prova!
Härligt för Sam att slippa få solen i ögonen när vi är ute och går!



Haha, se där kom Sam´s små fötter fram oxå ;-)

Efter middagen ska jag och Sam fara till Eva och hennes goa unge Agnes! Söt ploppan där!
Rebecca har varit så snäll och "donerat" leksaker till oss småbarns föräldrar!
Så vi ska till Eva och försöka dela upp sakerna systerligt ;-)
Blir så glad då man får träffa mina goa brudar och deras barn!
Förhoppningsvis så tar ju LM och Linda med sig sina knoddisar!



Nu måste man fundera ut något gott att äta!

Kommentarer
Postat av: sara

Vad kul att du beställt en. Håller tummarna för lite sol nu ;)

Massor av kramar till min fina bloggvän och en kramis till söte Sam :)

2009-05-27 @ 16:48:59
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Var mössan för liten för Sam eller har du inte hunnit förbi? Isf får den ligga kvar tills i morgon :-) Kram kram

2009-05-27 @ 17:28:29
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Hoppas han kan ha den, fick just en klippning av grannen då du var förbi! Å så snällt av Becca att ge er andra grejor - de är vänner det! Kram kram

2009-05-27 @ 19:57:10
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Nej den får Sam i friar present av Svea ;-)Hi,hi!

2009-05-27 @ 20:30:09
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag vet inte om vi har lika gardiner i köket!? Hade dom ifjol oxå! å jag minns inte vad du hade i ditt kök när jag var förbi. men blomkrukorna vet jag är lika iaf! ;) Så rätt så lika smak har vi emellan åt vännen! ;)

Tvättkorgen älskade jag! Så nu hoppas jag att LG hittar vägen till den oxå! Så jag slipper plocka strumpor och kallingar runt golvet!

Å flytvästen passade perfekt åt Asterix! Så nu är det bara att vänta tills vi får testa den på honom oxå, vilket jag hoppas blir snart!



Hoppas oxå att vi ses något snart! Vi pratar ju bara mest i telefon nu för tiden! ;)

Så jag hoppas att det blir snart!



Blev det några leksaker åt Sam ikväll?



Kramen och pössen

2009-05-27 @ 21:00:18
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Vendela

Vilken smart grej! De kommer på så nya bra saker till barn hela tiden...märker ju vad mycket det kommit bara på de här 5 åren sen jag hade en liten bebis :-)



Tack söta, snälla du för den fina kommentaren. Det värmde i modershjärtat mitt :-)



Kram kram

2009-05-27 @ 21:50:24
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Malin

Härligt med en ICA påse full av leksaker! =) Inte alls illa! Å snällt av henne att ge bort till er!

Å kanon att ta med lite till Sallsjön, så han har lite att leka med där oxå.



Ja, det ser ut att bli ett jätte toppen väder till helgen! Så härligt! =)

Synd bara att man måste vara inne och jobba om det ska bli så fint väder!



Kram kram

2009-05-27 @ 21:56:28
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Malin

Mega stora kramar till dej vännen min!!!!



Tycker om dej massor! <3



Sov så gott inatt så hörs vi något imorrn kanske...? ;) Och glöm inte att kramar om lille Sam massor från faster Malin!

2009-05-27 @ 22:24:51
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Bus

Tack för det goa du. Jag leker gärna sen, fniss :)

Sen kan vi ju ta en fika!!!

2009-05-27 @ 23:12:47
Postat av: Alexandra

va gullig du är:) ja tycker exakt likadant,vissa lämnar bort barnen jämnt,även fast jag inte kan förstå det så måste ju var och en få göra som dom vill huvudsaken BARNEN mår bra&kommer i 1a hand! men JAG vill vara med mina barn för dom ger mig en sån glädje och jag ger dom glädje och trygghet. Tiden när dom är små går så fort,så jag vill passa på att NJUTA av alla underbara stunder vi får tillsammans. Jag vill inte fara bort utan barnen,det kommer man ha gott om tid med när dom blir större då dom inte vill vara med mamma och pappa hela tiden:)hehe

Vissa tycker nog att jag är knäpp som typ aldrig lämnar bort barnen ens nån timme,Clara är 3år och har sovit borta 3ggr i sitt liv, 2ggr då jag och fredrik gick på dans(då sov hon hos farmor och VI sov oxå där och 1gång var hos mormor då jag födde Hannes)men jag ser ingen anledning varför dom ska sova borta om inte vi känner för det och det måste ju VI få bestämma,det är ju MINA och fredriks barn.mormor&morfar,farmor&farfar är alltid välkommna hit och hälsa på och vi hälsar på dom,men jag älskar att vara med barnen och clara säger att hon tycker att det är roligt att leka med mig oxå:)Fredrik tycker likadant som mig och det är ju tur:) medans jag är hemma jämnt,så jobba ju han heltid plus att han har sin jakt,men han är så gullig och jagar typ aldrig på helgerna,för då vill han bara vara med oss:) han är en liten lekfarbror:)

än en gång måste jag säga att sam är sååå otroligt gullig med sin härliga frilla:)du kan ju hälsa på nån dag och dricka kaffe om du är ute på promenad:)Kramar

2009-05-27 @ 23:35:00
URL: http://alexandrashjarta.blogg.se/
Postat av: Therése Nilsson

Ja det verkar väldigt smart det där solskyddet!

Synd att det inte fanns när jag använde liggvagn!



Alltså, jag ler varje gång jag tittar på söte Sam!

Denna lilla fräcka frisyr är ju inte av denna värld :-) Lille gullungen!!



Nähä, dax att krypa ner i sängen (jobbar journatt).

Och imorgon när jag slutar 08:30...Ullared, jippie!

Sov så gott!

Kram Therése

2009-05-27 @ 23:37:36
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: lolla

hejsan

Viöken bra ide med solskyddet,när mina barn var små hade man ett solparasoll fastsatt på vagnen jag hade ett sött rosa till min lilltjejj.....

men det var mååååånga år sedan

kul med Sams små fötter

kram lolla

2009-05-28 @ 06:20:25
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Leena

Oj vad bra! Blir sugen på en likadan , men hittar inget pris på hemsidan?

2009-05-28 @ 12:44:26
Postat av: Nina

Leena, den kostar 398 med frakt!

Jag tror den kommer va kanon att ha nu i sommar =)

2009-05-28 @ 12:46:17
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Leena

Kanoners! Tack för tipset, det får nog bli en sådan här med! Ha det gött!

2009-05-28 @ 13:00:09
Postat av: Nadja

Tänkte bara slänga in en kommentar och tipsa om seat-shade (du kanske har sett dem?). De finns på barniallt.se och kostar bara 99kr (147 med frakt). De passar bilstolar och barnvagnar och då kan barnet se ut:) UV skydd 50 tror jag det var också:) Dock inte lika snyggt som det du fått tag i:P /Nadja

2009-05-29 @ 23:18:01
URL: http://nadjaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0