Väg dag

Ja idag äre onsdag och det är ju Sam´s väg dag!
Fick ju träffa lilla Tilly där nere oxå! Söt plutten där.

Nu är Sam 4700 gr och 53 cm lång! Saaktaaaa går det uppåt! Men han går ju upp varje vecka iaf, även fast det inte är så mycket!
Nästa onsdag äre dax för två månaders kollen =) Stor killen min!
Har även utvecklingssamtal om Melvin nästa onsdag!
Typiskt att allt ska hända samma dag!
Men ska nog hinna på båda sakerna.

Ikväll har jag bara mysat med mina söner. Hjälpt Melvin med läxan oxå.



En av läxorna va att göra en hatt till ett mjukisdjur! Denna kanin fick Melvin i dop present och det blev hans bästa vän! Ninen heter den då Melvin inte kunde säga kanin =) En trogen kompis!
 

Imorron äre torsdag = älsklingen kommer hem ♥

Men tidigt på fredag morgon far hela hans familj till östersund...
Tungt nu! Livet är så fruktansvärt orättvist! Det gör ont i mitt hjärta!


Foto:privat

Mina älskade söner hemma hos momma idag! Melvin är så otroligt go mot sin lillebror!


Foto:privat

Sam i sin pyjamas nu ikväll, redo för att hoppa i säng!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jo du jag som inte gillar bullar särskilt mycket älskade dom där !!! MMmmmmm



Häftigt hår han har sam hihi

2009-03-18 @ 22:13:54
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Petra

Tack! Ja jag blev nöjd.

Så söta de e tillsammans.

VErkar så stolt som storebror.



Skönt att få hem guben imorgon.

va bra att kurvan går upp, även om de e sakta. 2 månader ja du de går fort.

Söt kaninen e! Fin hatt Melvin gjort.

Gillar verkligen Sams hår=)



Sov så gott!

Kramar

2009-03-18 @ 22:20:28
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Huvva, jag lider med familjen, för jag antar att det är L som det är dåligt med... Livet är verkligen orättvist!



Hoppas ni får en bra dag du å dina killar, verkar som om solen ska lysa idag med :-)





Och vet du vad - jag höll på trilla av stolen i morse... Måste nog gå och köpa en trisslott skrattar



Kram till dg å killarna!

2009-03-19 @ 07:36:08
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: sanna

Men vad söt den var och vad fin de är på kortet.. Men du börjar nog bli van att höra det nu va...



Hoppas du får en fin dag idag vännen..



Kramar om

2009-03-19 @ 08:00:15
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Malin

Japp, jag jobbar kväll på fredag! =(

Pyton!!!!!!!!!!

2009-03-19 @ 09:55:53
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Malin

ja, det var jätte synd att jag måste jobba kväll imorrn, annarss hade vi absolut kunnat äta lunch och yrat en himla massa, när dom liks är borta. Men jag får nog vackert tillbringa tiden på jobbet istället =/ och heeeeeela helgen.



Kram kram

2009-03-19 @ 10:42:47
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, det känns skit tråkigt att jobba i helgen och allra helst om det är fint väder oxå. Men men, det är bara att jobba på de =/



Ja, du får invänta han, så ni kan fara upp till fjälls imorrn kväll om ni inte åker i förväg.



Ja, det är jobbigt med hormoner, men fy så jobbigt dom ska ha det just nu. Låg bara och tänkte på dem igår kväll innan jag skulle sova.

Fy så orättvist ett liv kan vara =(



Ja, ta och ät lite lunch nu och ta er en härlig promenad sen =) Ska jag och Asterix oxå göra!



Kram kram

2009-03-19 @ 10:58:58
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Malin

ja, det är hemskt. Fruktansvärt hemskt! =( Förstår att det blir jobbigt den dagen när du måste berätta för Melvin och få han att förstå att det är livets gång. fast det är jätte jobbigt.

Ja, mina tankat var hos dom hela kvällen och dagen igår och när jag pratade med LG. Det var jobbigt. Man skulle nog kunna gråta till vad som helst sånna här gånger.

Man ska vara rädd om sina nära och kära, för man vet aldrig när dom ryckt bort från en!

Har suttit och tänkt hela morgonen om vi skulle köpt något åt dem, bara för att visa vår tanke hos dem. Men vad? Svårt...



Massor med kramar vännen!

2009-03-19 @ 11:52:08
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0