Torsdag 19/3

Har inte haft tid för datorn idag! Har egentligen inte det nu heller men ett snabbt inlägg bara!

Som vanligt då det är torsdag så tog jag och V en jätte skön promenad. Men det blev bara en timmes promenad idag för jag hade en tid att passa.
Melvin skulle ju på badhuset =)
Där trivs han bäst tror jag! Han är som en fisk i vattnet! Skit duktig. han är en hejjare på att hoppa från trampolin och göra massa trix!
Jag och Sam tittade bara på! Fast han sov ju mest hela tiden som vanligt!






Foton:privata

Lilla Sam fick nöja sig med att ta ett bad hemma i badbaljan istället!

Ikväll har min mamma och pappa varit och hälsat på. Å vi har fikat massa gott!  Och då dom for så kom svärmor och svärfar förbi för att hälsa på Sam. Dom tyck ju så mycket om sitt barnbarn =)

Nej nu är mina ögon trött!
Ska ta och hoppa i säng så "syns" vi imorron!

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja tiden verkligen springer iväg.

SÅ mysigt de såg ut i vattnet. Han såg så lycklig ut Melvin. Syntes att han gillar att bada. SAm såg oxå rätt nöjd ut.



Ha en underbar dag.

Kram

2009-03-20 @ 07:20:57
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blog

Vilken härlig dag ni hade igår! :-) Och vist är det super - jag tjoade av glädje när jag hittade sidan på nätet törs jag lova. Nu kan man alltid ha påsar hemma :-) Förresten var det vita kortärmade bodysar i stl 62 jag skulle spana på? Har ju så taskigt minne, måste nog ta min kom ihåg klämma själv ;-P



Kram å en fin dag hoppas jag ni får även idag!

2009-03-20 @ 07:35:51
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Lovisa

han såg verkligen ut att trivas i vattnet melvin !!



Vadå bara en timme ????!!!!! Det var väl himla bra !

2009-03-20 @ 08:42:18
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Själklart går det bra, skivit upp det på min "handlarlapp" nu :-) Ha det skönt i fjället! :-)

2009-03-20 @ 11:01:42
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Angelica

Men gud, när blev Melvin så stor! Det var ju typ förra året han var så grinig så fort vi skulle äta middag. ;) Och som han satt i bilstolen och tippade i 142:an! hehe.. fasen så tiden går! Miss you! kram

2009-03-20 @ 11:53:17
Postat av: Lovisa

Nja jag vet inte riktigt tror jag är hemma får se annars får jag väl åka upp med egen bil om ajg ångrar mig sen (ekonimskt värre )

2009-03-20 @ 13:00:42
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0