Strålande väder=strålande dag!

Sam har sovit gudomligt bra inatt!
Så vi vaknade allihopa pigg och utvilade vid halv åtta tiden!
Solen strålade, himlen va alldeles blå!

Sånt tycker vi om! Fixade matsäcken och packade allt nödvändigt för en dag ute!
Vi for till Sallsjön (där har vi stugan)
Min stora bror Gabriel med fam följde med och även LG, Malin och Asterix!

Vi har haft en underbar dag!
Sam låg bara och sov förutom i 10 min då han åt och blev bytt på sen däckade han igen! 


Foto:privat

Även Asterix hade sån tur så han fick smaka en godare kläm macka =)


Foto: privat

Melker och Arvid fikar för fullt!


Foto:privat

Min älskling! Sen äre brorsan , Mikael och  LG som grillar och wokar! Mums!



Lyckades ju få ett kort då Sam va vaken!

Nu äre dax för Sam att få sitt söndags bad!

Kommentarer
Postat av: sanna

Men Nina vilken dag ni haft! Så underbart så mysigt de såg ut och jätte fina bilder...



Jo jag håller med dig, jag kände att jag ska vara glad att Anthon kan vara lite bråkig. Man blir genast tacksam för allt...



Men man får också ångest över sina barn och vill skydda dem från allt ont..



Kramar om dig

2009-03-15 @ 19:46:12
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Malin

Min lilla älskade vän!!! Dumstrut är vad du är! Så kan du väl ändå inte tycka! Du måste ju faktiskt förstått att du nydligen fått barn!

Tyck om du med mega mycket min älskade vän!

Och tusen tack för en underbar dag och helg i helgen! <3

Mega stora kramar!!!!!*

2009-03-15 @ 19:59:47
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Roligt att få se en vaken SAM :-) Och skönt att du blev nöjd med brädan, vi får ses i veckan så jag kan leverera den. Ha en mysig badstund!



Kram kram

2009-03-15 @ 20:58:08
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Petra

Vilka fina foton. Vilken underbar dag ni verkar ha haft.



Jodå vi har haft en lugn helg, mkt hosta men mkt mys =)



Sov gott. Hoppas Sam sover gott inatt oxå!!

KRam

2009-03-15 @ 21:58:38
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Petra

Va underbart att höra!! De är så man önskar att alla människor skulle uppleva. Visst jag tycker att det är hemskt att jag & lillans pappa har separerat men nu har jag hitta min rätte & lillan får växa upp med en glad mamma och framför allt får hon se två människor som älskar varandra och inte två som bara bråkar.

Tack för alla kärleksvibbar. Jag får träffa min karl först på fredag.

Jobbar din Mikael borta hela veckorna?

Stackare.



Sänder en stor kram till dig!!

Så skönt att höra att du är lycklig!!

2009-03-15 @ 22:16:57
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Härliga utebilder !! Det e så härliga dagar nu !



Drömde om dig i natt !! minns inte riktigt vad men jag minns att du var med i drömmen å tror vi var på nån hockeymatch ... konstigt skulle aldrig åka på en hockeymatch !! haha

2009-03-16 @ 09:49:46
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0