Söndag 8/3

Igår så spydde lilla Sam verkligen hur mycket som helst =(
Men efter han spytt så blev han bättre så jag gissar mig till att det va slem som låg och irriterade i halsen så när han kräktes så kom allt upp!
Han har sovit jätte bra inatt, jag har å andra sidan inte kunnat slappna av!
Han är ju täppt i näsan så jag va tvungen att kolla så han andades hela tiden.
Idag är han snorig och har mycket saliv i munnen men det har ju inte blivit värre iaf!

Hade besök igår av Janne, Ida och Neo! Trevligt =)
Karlarna satt å drinka på!
Va tvungen att små skratta, syntes att Mikael inte har druckit på länge för han tålde ju ingenting! haha!
Å hur roligt äre inte att sitta och lyssna på karlar då dom sitter och diskuterar barn=)
Dom är ju för söta!
Det är så gulligt då dom säger att dom älskar sina barn över allt annat!
Och att dom inte skulle kunna leva utan dom! ♥

Idag har vi storstädat lägenheten! Shit så skönt att ha de bortgjort! Och tvättmaskinen snurrar för fullt!

                                 

Och för en stund sen så tittade Melvin och hans storasyster Amanda förbi!
Blir lika glad varje gång jag får träffa mitt bustroll som har myror i baken och knäck i lurarna ;-)

Det är verligen busväder idag! Så det blev ingen promenad för mig idag =(

Over and out!


Kommentarer
Postat av: sanna

hej vännen! Vad skönt att Sam fick ut slemet i allafall, hoppas det blir bättre nu.. Ja det kan nog slå till om det inte blir för ofta med alkoholen...



Själv så blev det lite shopping idag.. =) hostande efter och tittade... konstigt nog så blir man lite piggare när man får handla...



Kramen

2009-03-08 @ 16:12:42
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Hoppas att lillen mår bättre snart! Det är riktigt läskigt när dom är sjuka och har en massa slem i halsen :(

2009-03-08 @ 16:47:34
URL: http://bambi.blogg.se/
Postat av: Ida

Vilken tur att han mår bättre. Jag tycker Janne blir sådär nästan jämt när han dricker öl numera :-) Neo slocknade inom 5 minuter när vi kom hem igår :-)

2009-03-08 @ 17:18:04
URL: http://idasusanne.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan !! Fick min dotter den 20/1 och hade precis samma problem som dig...bubblor i munnen och jätte täppt i näsan..Nu är hon tack och lov lite bättre...men i går morse spydde hon också jätte mycket..med gult slem och snor i...ringde sjukvårdsrådgivningen och de sa man kunde ge dem lite vatten på en tesked lite då och då för att de skulle lösa upp slemet lite...och hon blev faktiskt mycket bättre av det... //Gina

2009-03-08 @ 18:46:25
Postat av: Anonym

Tjaba tjena!



Hörru! Tänkte på lillgossens tillstånd. Dra ner på sjukan så får dom kika så han inte har RS å sådana grejer. Det är inte så lattjo för de små om dom skall måsta kämpa så mycket.

Man vet juh inte själv. Men Eddi blev också sådär skitförkyld och jaja, det var en förkylning tänkte man. Men när vi kom in så hade han superdålig syresättning och vi fick ligga på lassa i en vecka med honom.

Så gör det. Kolla upp det.

Jag vill inte skrämma dig men bara för säkerhets skull......

2009-03-08 @ 21:24:47
Postat av: Angelica

Hej vännen!

Åh vad trist att lill Sam är krasslig. :( Hoppas han krya på sig fort. Jo, jag hoppas vi ses i helgen. Min plan är att komma hem. Ska ju åka med Emil och c/o så jag hoppas jag får plats. Så jag vet väl inte riktigt först på fredag om jag kommer med. Jerry åker ju till V-mina redan på torsdag så dom plockar upp han i Dorro på fredag. Kram

2009-03-09 @ 10:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0