Smått och gott!

Idag har vi bara lullat på!
Det har varit en lugn och skön dag =)

Varit på promenad med Sam, handlat till dagens middag och slutligen så har vi varit och hälsat på Faster Malin!
Å självklart va ju även farbror LG hemma oxå!
Kollade in Malins "lilla" projekt!
Å det som kom på posten idag till henne blir pricken över i:et ;-)

Har ju en sjukling här hemma som kräver vård! För alla vet vi ju hur det är när en karl är förkyld ;-)

Blev en jätte god egenkomponerad köttfärspaj med en touch av tacos till middag idag!

I övrigt så är det mys på hög nivå här ikväll!
Å äter broccoli, morötter och till det sköljer jag ner ett glas vatten.... Eller???

                              

Hmmm, va nog inte så nyttig!! Haha! Men ack så himla gott!

Sen måste jag ge lite beröm till Fujidirekt! Shit så fort det gick att få korten! Beställde i onsdags kväll och idag låg dom i brevlådan! Snacka express leverans! Me like!

♥Nej nu ska jag fortsätta titta på Let´s dance och mysa med mina sötisar ♥

Trevlig kväll till alla ni som tittar in!

Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Va, bra att det är fler än jag som är onyttiga ikväll skrattar Fast här är skålana nästan tomma nu ;-P



Kram kram

2009-03-13 @ 21:11:32
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Tur att du har han som tömmer, här är det jag som gör det :-/ Å nu håller jag på å avverka en påse ölkorv... vart är karaktären suckar Hojta till om den springer förbi hos er! :-)

2009-03-13 @ 21:18:41
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Ähh... på fredag och lördag ska man få unna sig utan dåligt samvete, resten av dagarna kan man tänka ltie mer på vad som ramlar ner i kakintaget. Ok? Och du har ju dessutom varit ute å rört dig så då kan du ju "unna" dig lite tycker jag. Man ska ju LEVA också - visst? Så promenerar vi å är duktiga på veckan iaf mån till tors. Bättre än inget. Punkt.

2009-03-13 @ 21:26:19
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, nu hoppas jag att jag får till det som ramlade ner i brevlådan idag! Har kommit på en lösning! ;) Skulle bara behövt en repstump nu :p

Härligt och mumsigt att du unnar dej något gott ikväll =) själv kör jag på den slanka linjen ikväll, när jag inte hade något gott hemma och inte orkade fara på macken! Men det tar jag nog igen imorrn, skulle jag tro ;)

Hoppas att ni har det riktigt mysigt!

Kramar på er!!!

2009-03-13 @ 21:44:51
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Malin

Jo, en repstump är precis vad jag skulle behöva just nu! och en ganska så grov en oxå! ;) Måste se var man kan fixa fram det!

Ja, nu hoppas jag att denna overall kommer att passa honom bättre! Annars blir jag galen och inte vet vad jag ska göra längre. Måste ju ha en konstig storlek på min hund annars.

Nä, bäst att hänga tvätten och sen en dusch för att slutligen hoppa i säng. Förstår bara inte hur och varför jag är sååå trött hela tiden?



Sov så gott vännen, så hörs vi och ses imorrn!

Stora kramar!

2009-03-13 @ 23:04:54
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Malin

hmmm..., men det är ju bara en enda sak! Kan helt enkelt inte komma på något. Har hjärnsläpp. Total ingen fantasi alls vad som är bra med mej!?



Nä, få nog fundera vidare där...



Ja, varför ska jag vara så trött hela tiden? Känns som om jag skulle kunna sova hur mycket som helst just nu. Så bäst att pillra sej iväg och väcka mina älsklingar som somnat i soffan och hoppa i sängs.



Natti natti min älskade vän! <3

Stora kramar!!

2009-03-13 @ 23:29:09
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Härligt med mys kvällar !!

2009-03-14 @ 09:21:04
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Petra

Låter som en underbar fredag!! Mysigt! o så mkt gott. Sotis ;)

Stackare som har en sjuk karl. Inget kul.

Hoppas han tillfrisknar snart.

Kram

2009-03-14 @ 09:39:10
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0