Badning å film!

Ja igår kväll tog vi och badade Sam uppe i stugan. Men badbaljan va lite liten! Men det gick ju ändå och Sam tyckte det va lika skönt som vanligt!





Han kanske ser lite små rädd ut men kan garantera att så är inte fallet!

Idag har vi mest bara mysat på sen vi kom hem från fjället!

Sam har ju börjat le nu =) Oj oj så söt han är när han flinar upp sig!
Och börjat hänga med i rörelserna med blicken nu oxå. Roligt då det börjar hända saker i utvecklingen! Tänk att han redan är 1 månad!



Dåligt knäppt men nu börjar Sam uppskatta sitt babygym lite mer =)

Kvällen har vi spenderat hos faster Malin!



Och självklart blev det en rysare till!

Å en massa surr hann vi avverka! Hon är ju för go faster Malin <3

Även farmor tittade in sväng för att träffa sitt barnbarn!

Imorron drar jag och mamma till strömsund för att shoppa lite =)
Hoppas väder gudarna är snälla mot oss för jag vill inte köra dit om det är stygg väder!

Oj så vi saknar pappa Mikael redan! Åh va vi vill ha hem han till oss!

Nej nu ska man hänga tvätt sen säger jag och Sam natti natti till er!

Bäst just nu:

♦ Nomy- cocain
♦ Nomy- you better die young

Älskar dessa låtar! Även Melvin eftersom dom är med i en av Ruff Riders filmerna. Han har spelat dom hela helgen!

Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Sicken sötnos, och redan en månad, tiden går såååå fort! Hoppas ni får en bra shoppingdag! :-)

2009-03-03 @ 08:03:40
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Peter Olofsson

Jaha, då har man ännu en gång hamnat på en fin och trevlig blogg där det finns små "fragglar" på. Alltid trevligt med barn, jag och min fru har tre stycken nu, tiden går alldeles för fort, så filma och fotgrafera så mycket ni bara kan. Vi har två två metersgrabbar och en lite kortare "lilasyster".

Min fru fick en foglossningsskada efter sista graviditeten så vi fick stanna vid tre barn, annars hade vi nog haft 4 . Ja, sitter och bloggar runt och letar på olika sökord och det går inte alltid och se var i bloggarna själva ordet förkommer då fick man läsa i evigheter, letar just foglossning, barn, graviditetsbesvär, har startat upp en smärtförning www.jernsaxen.blogspot.com där jag/vi bl a samlar olika typer av smärtproblematik, ännu bara i början på den verksamheten , men någon måste starta och det verkar bli jag (ler).

Ska inte plåga dig med mer detaljer, lämnar alltid en hälsning där jag varit inne, ha en fin dag och fortsatt trevlig vecka!

Gillar du böcker så har min fru en blogg som heter www.pockethexorna.blogspot.com hn kan inte göra så mycket mer än att läsa!

2009-03-03 @ 10:01:36
URL: http://www.oumberligating.blogspot.com
Postat av: Vendela

Äsch, inte har ditt arsle vuxit, det är ju såklart skoteroverallen som krympt ;-)



Nämän, är han redan en månad! Ja tiden går verkligen fort - roligt när de börjar le och det händer lite saker :-) Han är så söt!



Kram

2009-03-03 @ 10:07:38
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Japp i morgon ses vi, men slå en pling, ska upp på byn å köpa skor å mössa mitt i dagen efter inskolningen till svea, sedan är jag hemma! :-)

2009-03-03 @ 11:15:06
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Ha, ha svea klappar skärmen när hon ser Sam :-)

2009-03-03 @ 17:32:34
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Kl 11. slutar inskolningen sedan ska jag åka å handla tacos med svägerskan och på sportis för skor, så efter tolv halv ett är jag hemma :-)

2009-03-03 @ 18:20:13
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Vendela

Hej hej Ja min lilla tå är väl lite bättre men långtifrån bra. Jag lär nog få ha ont bra länge där - men inte nog med det - jag har fått så ont i knäet också i samma ben - det fick sig också en smäll! Vilken jäkla "klaterkäring" man är va?? skratt

2009-03-03 @ 20:51:19
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Vendela

Hej hej Ja min lilla tå är väl lite bättre men långtifrån bra. Jag lär nog få ha ont bra länge där - men inte nog med det - jag har fått så ont i knäet också i samma ben - det fick sig också en smäll! Vilken jäkla "klaterkäring" man är va?? skratt

2009-03-03 @ 21:44:17
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0