Va händer?

Ingenting!

Dagarna rullar på! Känns som jag inte har så mycket att förtälja!
Hade en mycket fin kväll med mamma igår =)
Hon är så underbar min mamma ♥

For hem med Sam och drog upp till Malin. Surrade en massa, kollade lite dator och spelade några partin maxi yatzyn!
Ni ska bara veta  va underbar hon är min Malin.
Ett sånt underbart fint och rörande inlägg har hon skrivit på sin blogg tillägnat mig
Älskar min Malin!
Läste det och fick tårar i ögonen! Kan man få annat??

Idag har jag köpt nya skor till Melle, han fick välja alldeles själv och han verkar va nöjd med sitt val!
Mikael har besiktat bilen och den gick igenom utan några problem!

Blev bjuden på middag hos Mikael´s mormor Alice!

Och det bästa idag, promenad med Elin och Victoria!
Mycket trevligt! Massa surr gör motionsrundan mycket roligare!

Nu är det bästa man hoppar i säng!
Ska till Lycksele imorron bitti. Har fått tid hos en barnläkare. Men tycker att Sam´s huvud har blivit lite bättre så hon lär väl bara skratta åt oss och skicka hem oss.
Men lunch ska vi få i magen först och Melvin säger att han ska shoppa =p

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Therese

Oj, ska Melvin shoppa loss hi hi...ska bli spännande att se vad det kan tänkas bli ;-)

Ha det så gott!

Kram Therése

2009-06-15 @ 23:49:59
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: idah

ja de är dom =)



Han är ett riktigt litet busfrö som aldrig sover på nätterna, jätte uppskattat ;D

Tack tack :)

2009-06-16 @ 07:30:12
URL: http://iidahjohansson.blogg.se/
Postat av: Marianne

Hoppas det går bra i Lycksele idag, att de skrattar och skickar hem er är betydligt bättre än att de rynkar pannan och vill att ni ska stanna!!

Hoppas Melle hittar något fint att shoppa! Pussa han från oss.

2009-06-16 @ 08:30:07
URL: http://mammamarianne.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Hoppas det går bra i L-sele idag, och du jag måste nog ta å haka på någon promenad framöver sommarens regnväder och soffmys har satt alldeles för stora spår kring midjan mutter Att det ska vara så svårt :-/ Kram kram

2009-06-16 @ 08:31:29
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Vendela

Kan säga att jag läste det inlägget och jag fick också tårar i ögonen för det var verkligen så fint skrivet! Var glad, och det vet jag att du är såklart, att du har en så fin vän för långt ifrån alla har den lyckan....



Måste också uttrycka min beundran över hur bra ni gör det för Melvin, du och hans pappa med familjer. Att ni kan umgås tillsammans allihopa, det är det inte heller alla "förunnat" :-) Han är ju verkligen dubbelt älskad på alla sätt; tänk om alla separerade föräldrar kunde gräva ner sina stridsyxor och göra det så bra för barnen....



Bamsekramar

2009-06-16 @ 14:12:55
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: sara

Hej vännen...

Så var man hemma igen. Det känns alltid så konstigt. Men ganska skönt :)

Kan tänka mig att du blev rörd över Malins fina ord om dig. Vem vill inte ha en vän som betyder så mycket. Ni är lyckligt lottade som har varann.



Sitter och lägger in lite bilder nu, det tar sin lilla tid. Men får fortsätta ikväll.

Många kramar

2009-06-16 @ 15:57:58
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej!

Ja, visst är mammor, underbara. Min mamma är oxå helt super. Hoppas allt gick bra i Lycksele. Å du känn inte så, är man nervös för sin lilla bebis så får man vara det. Jag har varit in många gånger på barn här i Umeå och dom förstår precis. De e ju de bästa vi har;). Hoppas allt är bra med er. Kram

2009-06-16 @ 16:00:06
URL: http://lillatjejligan.blogg.se/
Postat av: Sanna

Men hur mycket missar jag nu för tiden. Tycker jag är in och läser, men varje gång så är det flera inlägg som jag missat...



Vad skönt för dig att du sambon din hemma, man behöver det när man har en sådan liten. Då kanske du får hinna lite med dig själv också..



Kramar om dig

2009-06-16 @ 22:40:43
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0