Min bror och jag =)

Ikväll kommer min lillebror hem. Han har bosatt sig i Umeå sen några år tillbaka!
Han är underbar min Sebastian!
Det skiljer 6 år på oss så jag kommer ju ihåg då han kom till världen och massa annat roligt!
Hur han sprang ut på morgonen i bara blöja och stor stövlar till sandlådan med sin cirkelsåg (låtsas)
Han va så himla söt. Blond och små knubbig!
Han betyder jätte mycket för mig!
Kan inte förstå att han blivit så gammal helt plötsligt. I sommar fyller han 23 år! Otroligt!



haha, vilket gammalt kort! Tror det är julen -07 uppe hos farmor och farfar!



Uppe på Helisjön i påskas! Här med sitt senaste skötebarn! Haha!


Detta är hans skit fina bil. Han va till Piteå förra helgen på utställning. Vann två priser och ska ställa ut den i Umeå oxå och tävla om priset Årets gatubil, tror jag det va iaf ;-) Nått va det han skulle tävla om iaf.

Hur som, är då överlycklig att han kommer hem ikväll! Wiiie!!!!

Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Vilken bil din bor har... det är något att åka skogsbilsvägar med å spana älg ;-) Hi,hi! Vet du förresten om Rebecka ska sälja sina smycken på mässan? Kramelikram

2009-06-12 @ 11:25:09
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sanna

Får jag åka med =)



Vet du Nina jag tycker du har så väldigt fina ögon.. Tycker du ska visa dem mera....

2009-06-13 @ 16:26:37
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0