Melvin 8 år!

                                         ♥♥STORT GRATTIS TILL MELVIN!!!♥♥

För 8 år sedan vid denna tidpunkt så låg man på Lycksele BB. Tror jag sov just nu. Hade fått ryggmärgsbedövning så att jag skulle kunna sova en stund!
Det tog en stund för Melvin att komma ut!
13.47 en söndag är han född



Tårarna trillar på mina kinder just nu! Kommer ihåg hur jag skratta då Melvin kom upp på min bröst! Han började suga på en gång, näsan va klämd så han såg ut som en boxare och exakt samma virvel i luggen som sin mor!
Kärlek vid första ögonkastet! Mitt underbara barn!



Tiden går alltför fort! Melvin har alltid varit en snäll, go och glad kille! Å det är ytterst sällan som han hittat på rackartyg! Han va en ängel då han växte upp! Iaf i mina ögon ;-)



Det va en väldigt trött kille jag väckte imorse. Han va så pirrig igår inför morgondagen så han kunde ju inte somna!
Kommer så väl ihåg den känslan man hade kvällen innan sin födelsedag!

                                     

                                                                   ♥Stora killen♥



Med matsäcken redo så drog Melvin iväg. Junsele Djurpark är destinationen!
Hoppas dom får en fin dag!

 

Min dag är fullspäckad. Så nu är det inte till å lägga sig och sova igen.
Lunch dejt uppe hos Eva med mina goa vänner, Linda, LM, Eva och Johanna. Å våra barn såklart!
Blir pastasallad som jag och LM ska shoppa!

Sen är det föräldraträff kl 13.00, efter det ska jag väga och mäta min lilla guldklimp.

Sen skynda mig hemåt och invänta Melvin för vi ska hämta hans två kusiner på dagis =)
Mamma hänger på hon med.
Ska beställa pizza till middag till oss alla. Melvins mormor & morfar ska va med och äta oxå!
Sen kommer det ju massa gäster till Melvin! Å fika ska vi göra i massor!
Skulle tro att vi somnar gott ikväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Vilken toppen dag!!!

Så kul att lunchdejta med dina tjejer, jisses så sjagsaknar mammaledigheten emellanåt...

Åter till jobbet nu ;-)

KRAM (igen)

2009-06-10 @ 08:49:01
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Emma M

Stort grattis till Melvin!! :) Vill oxå fara på djurpark, synd man inte jobbade på skolan idag. ;)Hoppas att ni får en bra dag! Kram

2009-06-10 @ 09:08:20
Postat av: Nina

Emma, ja jag hoppas dom får en rolig dag på djurparken och att det inte börjar regna!

Ska hälsa till Melvin från dig då han kommer hem!

ha en fin dag du med =)

2009-06-10 @ 09:18:55
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Malin

Ett bamsestort GRATTIS till Melvin idag!!

Som fyller hela 8 år redan! Tänk vad tiden går fort! Som han sa till mej häromdagen:

- Jag gick nyss på dagis och var två år och nu blir jag åtta! Tänk vad tiden går fort.

Den mannen... ;)

Hoppas att han får en bra dag i Junsele. Vi tittar nog förbi något när Ragnar kommit hem.



Ha en fin och bra dag du med vännen! Trevligt med en date med alla vänner!



Kram kram

2009-06-10 @ 11:20:03
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ett stor grattis till Melvin idag på han stora dag.. Jätte fina bilder på din vackra son.. Hoppas att han får en fin dag i dag... Att mamma pussa lite extra på honom...



Grattis Melvin...



Kram Sanna

2009-06-10 @ 11:44:21
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Therése

Jättegrattis till dig Melvin!

Kul att se lite bilder när han var mindre (minsann lite syskonlika han och Sam!)

Och nu har han blivit stora killen!

Lite extra kul att det var utflykt just på hans födelsedag!

Hoppas bara att vädret inte är lika dåligt som här!

Kram Therése

2009-06-10 @ 12:26:16
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRATTIS TILL MELVIN från hela familjen Bus. Hoppas att du får en härlig dag. Kram kram

2009-06-10 @ 13:10:12
URL: http://ulriksfors.blogspot.com
Postat av: Vendela

Ett stort grattis till Melvin på hans 8-årsdag!!!



Du är visst lik mig - när dottern fyller år så sitter jag också och tänker tillbaka till dagen då hon kom till världen :-) Undrar just hur länge man kommer ihåg det så klart....kanske man gör det hela livet när det gäller ens eget barns födelse? ;-)



Den som lever får se :-)



Ha nu en trevlig kväll med massa gofika och presenter :-)



KRAM

2009-06-10 @ 17:15:25
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Petra

Oj oj oj! Grattis till stora killen! Så underbara foton!

Jo de känns när man tänker tillbaka. Förstår att du e rörd. och stolt. Och de ska du vara. Två så underbara pojkar som du har!!

Vilken dag för Melvin! Han kan vara lycklig som har fått dig som mamma!

Kramar i massor



Greys ikväll hoppas du får se lite. Kramar

2009-06-10 @ 20:46:34
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hoppas Melvin fick en fin dag igår och att han blev nöjd över sin presenter...



Kramar om

2009-06-11 @ 09:30:27
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Jenni

Det är ju på barnen man märker hur fort tiden går!

Man får allt ta vara på tiden man har medan de är små! :-)



Tänk att få vara ekonomiskt oberoende och välja själv hur mycket man vill jobba och kunna vara hemma så länge man ville!



Måste ta och fundera och se över hur det blir till hösten för min del..usch, ser inte fram emot det :-(



Hoppas Melvin hade en bra dag igår och att han fick många fina presenter och god tårta! :-)



Ha en bra dag trots vädret!

2009-06-11 @ 10:09:07
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/
Postat av: Marianne

Ja han är underbar Er son!! Tack för ett trevligt kalas me massa gofika!

Ses ikväll antar jag!

2009-06-11 @ 10:58:13
URL: http://mammamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0