Gamla minnen

Min älskade vän!



Jag och Angelica har känt varandra sen vi bara va små snorungar ;-)

Nej, men jag kommer fortfarande ihåg hur nyfiken vi va då det flyttade in en ny familj i granngården...
Å det va ju fam Jonsson som flyttade in i gula huset.
Och kompisar blev vi!
Hade en himla massa kul ilag!
Önskar att man hade skrivit ner allt och knäppt kort!
Lekte med barbiedockor iaf! Å det luktade speciellt i deras hus! Helst i A´s rum. Ibland kan jag komma ihåg doften!
Kom ihåg då Roy (deras hund) åt upp våra pizza bitar! Och då Macke (hennes storebror) hade kompisar hemma. Då blev man generad. För dom va ju så snygga =p Fast jag va rädd för Jocke A iaf! Å nu är han pappa till Melvins kusiner!
Ja listan på minnen kan göras lång!

Sen växte vi ifrån varandra!
Inte förrän runt -04 fann vi varandra igen =) Tror det va då någon gång! Eller va det -03???
Shit the same, roligt har vi haft iaf!
Tyck om dig vännen ♥

Kommentarer
Postat av: Kia

Gisses, du har de för bra människa! ;) Här är alla barnen morgonpigga. Å andra sidan så somnar de ju tidigt på kvällen med. De betyder med för mig. Att få tid för oss själva på kvällen!

Hoppas att du får en trevlig dag!

Kram

2009-06-12 @ 12:22:35
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com4
Postat av: Therese - Lurans blogg

Ja åk dit vet ja! De skulle iaf sälja barnkläder där, kan ju vara något? Kram kram

2009-06-12 @ 12:28:27
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therése

Så mysigt att få hem lillebrossan, du få rå om han ordentligt nu ;-)

Min lillebror bor också en bit ifrån, så vi träffas tyvärr alldeles för sällan :-(



Härligt med nära vänner, hur skulle man klara sig utan dom?

Kram Therése

2009-06-12 @ 13:10:42
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Angelica

Men hjärtat!! Du är för söt. <3 Ett inlägg tillägnat till mig. Tusen tack! Och här sitter jag på jobbet och små skrattar när jag tänker tillbaka på allt skoj. Hehe.. jodu, vist var det spännande med brorsans kompisar.. hehe.. Minns när du och Christelle stod och spanade i hennes fönster då vi kom med flyttlasset. :) Underbart med minnen. HOppas ni får en toppen helg. Love! Kram

2009-06-12 @ 15:52:32
Postat av: Sanna

Viktigt med minnen från tiden innan..De ska man ta till vara på.. Vad fint gjort och lägga ut en sådan sak för din vän..



Men såg då bra unga ut. =)



Kram

2009-06-13 @ 16:23:56
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0