Lunka på...

Ja dagarna dom rullar på...

I onsdags va ju Sam ner till doktorn på 6 månaders koll!
Han väger nu 7,5 kg och är 64 cm lång (kort)
Han fick andra dosen av vaccinationet.
Å denna gång reagerade han starkade. 39 graders feber i två dagar! Shit så het han va, stackarn =(
Men nu är det full fart igen!

Igår blev vi bjudna på middag hos Malin och LG. Jätte gott! Och det va ju trevligt med middags sällskap då älsklingen va med sina kompisar uppe i dabbsjön och fiskade!
Han kom hem idag!

Annars så lunkar det på, vi softar och har det bra!
Igår kväll hade jag och Melvin torsdags mys!
Såg en film och åt lite gott!

Imorron ska vi till Åsele och gå på marknaden!
Melvin ska få åka massa karuseller. Och jag skulle tro att jag kommer åka några gånger med han oxå ;-)
Å sen får man gå en runda och kolla om vi hittar nått intressant!

Melvin ska på kalas på söndag. Kusin Arvid fyller ju snart 5 år! Stora killen!
Sen är det måndag och Melvin ska hem till sin pappa i två veckor!

Vi ska upp till Lövsjön några dagar i början på nästa vecka.
Sen hoppas jag på att vi tar oss iväg någonstans! Iaf nån natt!

Ha det så gott och va rädd om varandra!

Tävlingstips:

Hos LINNEAGÅRDEN kan man vinna denna underbara ängel! Hon firar att hon nu bloggat i 2 år!



Tillverkad av Ingela Eliasson, Umeå. 22/7 avslutas tävlingen!

Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Hi,hi vi kanske möts i en krauell i dag då! Jag ska hålla utkik ;-) Kram kram

2009-07-18 @ 09:16:43
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: sara

God morgon...

Idag har vi verkligen inget fint väder, så nu behöver du inte vara avis ;)

Har regnat hela natten och regnar fortfarande. Trist :(

Hoppas ni får åka några roliga karuseller idag. Älskar att åka karuseller, helst Berg och dalbanor. Snurrkaruseller klarar jag tyvärr inte av längre, mår bara illa. Förr kunde man ju åka hur mycket som helst.

Ha en bra lördag,kram

2009-07-18 @ 10:27:09
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Therése

Va mysigt med marknad, men karueseller blir det aldrig för min del!

Blir yr bara jag tittar på en karusell (tyvärr!)

Hoppas ni får en mysig dag där, och att vädret är ok ;-)

Kram Therése

2009-07-18 @ 11:45:40
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Marianne

Länge sedan jag var in och uppdaterade mej här. Det är verkligen inte lugnt denna semester. Hoppas vi hinner ta det lite lugnare dessa två veckor, men jag tvivlar, det är så mycket roligt att hinna med :)

Vi längtar allihopa efter Melvin!

2009-07-18 @ 14:20:34
Postat av: sara

Kikar in och säger God Morgon!!

Ha en skön söndag,kram

2009-07-19 @ 08:37:16
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: carola

vicken goklump han är:)

Lisa klarade sig från feber och allt..så skönt så..

Dessvärre har hon börjat vakna på nätterna och vill samtala lite:)



Vilket underbar ängel man kan vinna, där måste jag vara med..

kram på er alla..

2009-07-19 @ 13:10:03
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0