Wiiie!!!

Vaknade halv fyra imorse av att mobilen ringde. Jag förstod direkt va det handlade om, men Mikael blev vettskrämd och såg ut som han skulle skita ner sig. Ha ha!
Det va ju en av mina goda vänner som skulle meddela att hon och den blivande fadern va på väg till BB

                                             

Snacka om att det va svårt att somna om sen! Blev ju helt lyrisk!
Men nu har jag inte hört nå mer av dom så jag hoppas att telefonen ringer snart!!!
Är så himla nyfiken på va dom får för underverk.
Sen förstod jag ju att hon skulle få innan tiden gick ut =)

Till helgen får man kanske snusa på bebis!!

                                                                    
Nu längtar jag mer än nånsin efter våran lilla knodd ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj nu blir jag nyfis... är det L eller LM som åkt in?

2009-01-05 @ 14:01:48
URL: http://lertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0