Award =)

Har fått en award av Vendela >3 Tack så hemskt mycket!  Värmde gott det!








Reglerna för utmärkelsen är följande:


1. Vinnaren sätter loggan på sin blogg. 


2. Länka till personen som utmärkelsen kom från.


3. Nominera minst sju andra bloggar


4. Länka till dessa bloggar i din blogg


5. Lämna ett meddelande till personerna på deras bloggar.                  


Nu tänker jag inte länka å nominera just 7 st!  

För en del som jag vill nominera har redan fått denna award.
Så jag nämner bara några av alla bloggar jag läser och som jag tycker om. Va tänkt att jag skulle länka till deras bloggar oxå men det vill sig inte. Det bara bråkas med mig ikväll!

Men jag rekommenderar er starkt att gå in på Lovisas blogg! www.mellanhimmelohelvete.blogg.se
En sån stark tjej! Står ut med gigantiska smärtor varenda dag men försöker hålla sig vid gott mod ändå! och kolla in hennes bakverk! Man blir grymt imponerad av denna tjej! En guld stjärna i himmel ska hon ha!!

Min älskade vän och svägerska Malin www.malincatarinas.blogg.se får en eloge oxå för även hon står ut med värk i stort sett varje dag! Ändå jobbar hon och står i! Hon är världens goaste! <3 Hon gör ett enormt bra jobb. Och finns där jämt för mig!

Linda N Hennes blogg är lösenords skyddad! Oj oj vilket bra arbetet hon gör alltså! Företag, djur i massor och två söta barn! Förstår inte vart hon får all ork och energi ifrån. Är impad! Man skulle haft hälften av det!

Therese www.lurans.blogg.se Väldigt kreativ tjej! Har ideér till tusen! Har världens sötaste Svea som är söt som socker! Man får mycket ideér och uppslag av denna tjej!

Å Sanna www.sannasuppner.blogg.se Är värd guld, diamanter, rubiner osv... Vilken tjej! Har aldrig stött på någon som hon! Först å främst har hon jätte goa barn, hon har gått ner jätte mycket vikt, slutat röka, studerar trots dyslexi och får kanon betyg! Det ni!!! Å hon har blivit drabbad av den ena å det andra men trots det så finns hon alltid för andra och skriver uppmuntrande och genuina kommentarer till sina blogg vänner som behöver stöd! En underbar människa helt enkelt!!

Nu läser jag ju många fler bloggar oxå. Så alla ni kan ta åt er oxå =) Mammamarianne, idasusanne, sofih, fuckingfresh osv... Listan kan göras lång!

                                          






Kommentarer
Postat av: Malin

Du med har fått en liten utmärkelse hos mej vännen! <3

2009-01-19 @ 23:00:18
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: LindaN

Oj tack så hemskt hemskt mycket för det.Vad glad jag blir. Hoppas att allt är väl idag och att du mår bättre. Nu har du iaf söta Melvin hemma som du kan njuta av. Ha en bra dag! Kram

2009-01-20 @ 08:20:04
URL: http://lertorp.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Tack! Du e så varm hjärtad människa du:)! Säger som min farmor brukar säga... Du ska få en prick i himlen!:) hoppas din dag blir bra! Kram

2009-01-20 @ 09:11:59
URL: http:// mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Therese

Men så glad jag blir, tusen, tusen tack! :-) Hoppas du å magen får en fin dag!

2009-01-20 @ 09:46:27
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sanna

Men vännen! Vad glad jag blev nu, du är ju för go på alla sätt och vis. Det värmde verkligen mitt hjärta ska du veta. Hoppas nu snart få reda på en liten sak =)



Kramar om dig massor vännen..

2009-01-20 @ 10:59:56
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0