"Spa kväll"

Eftersom att jag har en sån underbart go mamma som ALLTID finns där för oss tänkte jag att jag skulle göra nått för henne. Men hur lätt är det att komma på nått att göra här i dorotea?? Och som jag orkar med att göra just nu!
Men så kom jag på att jag skulle göra ett mini spa för henne.

Så ikväll ska jag ta hand om min goa mamma. Det blir skumbad med massa ljus, plockning av ögonbryn plus färgning, manikyr, ansiktsmask, massa goda frukter å dipp osv.
Hoppas hon kommer tycka om det! =)

                                                               


Man vill ju visa sin uppskattning på något vis! För man är för dålig på att visa hur mycket nära och kära betyder för en egentligen!

Älsklingen for kl 4 imorse. Tyckte som synd om han för han hade sovit så himla dåligt oxå. Men han kom fram hel iaf!
Så eftersom att bebben inte kom ut inatt så får den vackert stanna därinne tills på torsdag då han kommer hem igen!

                               

Kommentarer
Postat av: LindaN

Men oj, det blir hon säkert jätteglad för. Tror jag kommer också, lät ju hur underbart som helst :)

Åh, kan du plocka ögonbryn, det kan inte jag... vill du ta dig an mina någon gång? Hoppas bebis stannar inne tills torsdagskväll nu då. När var det du hade beräknat datum?

2009-01-26 @ 15:25:49
URL: http://lertorp.blogg.se/
Postat av: Veronica

Men gu vad snällt. Vad duktig du är! Hon hade säkert en toppenkväll. Hoppas allt är bra och att bebis snart kommer. Ha de gott. Kram

2009-01-28 @ 21:16:17
URL: http://lillatjejligan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0