Sovmorgon och takdropp

Mmmm, idag tog jag sovmorgon! Är ju ensam hemma nu ända tills på torsdag kväll. Och inte har jag några måsten förrän vid middagstid typ! Så här sitter man i morgonrocken, dricker mitt underbara isvatten och bara har det bra!
Såna här mornar är ju bara att drömma om sen. Har bara denna vecka på mig!
För när Melvin kommer hem ska man ju upp kl 7 med han och se till att han tar sig på skolan!

Tråkigt väder idag =( Det droppar från taken!!! I januari, här uppe??? Det är inte så vanligt det! Trist som tusan är det! Äre vinter så äre. Då ska det inte droppa från taken och va snorhalt!

Den enda fördelen att M har farit och jobbat är att jag har fri tillgång till bilen igen. Eftersom att jag inte kan gå så tar jag mig ju ingenstans utan bil. Men äntligen kanske jag kan ta mig i kragen och hälsa på folk å yra runt lite innan bebisen dyker upp!
Det va ju meningen att M ska ta våran bil på jobbet dom två sista veckorna innan tiden går ut och det kändes inte kul! Dom är ju tre stycken som samåker. Å om Mikael måste dra iväg på BB så står ju dom andra två där i umeå utan bil. Så därför skulle han köra egen. Men OM jag har tur så får han ta en tjänstebil till! Så att dom har två stycken! Vore ju kanon om jag finge få ha bilen själv. För det skulle bli lite dyrt om jag skulle behöva åka taxi på byn SKRATT!!!

                                                                            
Hoppas Bror (M´s chef) är snäll  med mig å låter M ta en egen arbetsbil, men det tror jag att han är! Handlar ju bara om några veckor!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja du vännen! Du ska verkligen njuta nu, för sedan blir de inge sovmorgon.. =) Fast då har amn inte tid för något sådant så klart...



Kramen

2009-01-12 @ 15:35:56
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja bad är underskattad njutning! Älskar också att bada, men blir inte så ofta då skötbordet står på badkaret, blir så bökit att ta bort det varje gång... Är ju lite lat ;-P Jo, blir det någon spännande shopping i London så lär ni få se det i bloggen s Å har jag tur så kanske jag får se Vilda i din blogg när jag kommer tillbaka :-)

2009-01-12 @ 16:08:46
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Ja passa på att ha sovmorgon nu för det lär ju vara ett tag sen till nästa gång !!

2009-01-12 @ 22:23:28
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0