Sjuka människor!

Satt å zappade runt och upptäckte att det på trean går en dokumentär. Har sett liknande förut! Dom som vill se sina fruar så feta som möjligt! HELT SJUKT FÖR F*N!!!
Blir f*n upprörd! Tänker dom inte alls på hälsan?? Man vill väl leva så länge som möjligt och kunna njuta av sina barn och framtida barnbarn osv.. Å va tusan äre för budskap dom för vidare till barnen?? Inte direkt bra förebilder! tycker mulliga människor är fina men det är är ju ren fetma!! Å det går så långt så det handlar om liv och död. å då har det gått för långt!
Aja, jag byter då kanal iaf!!

Har försökt hålla igång idag så mycket som jag orkat. Fått lite nytta gjort iaf. Men får ju som lida för det sen oxå. Fötterna sväller ÄNNU mer då jag stått och gått mycket! Melvin va så duktig och dammtorkade sitt rum så jag slapp göra det iaf!

Men nu är jag klar och en sockerkaka fick jag till oxå =)

Mamma och pappa har varit och hälsat på och fikat. Mamma har klippt Melvin så nu är han stilig som tusan =)

Mannen i mitt liv har anlänt oxå. Så nu är allt som det ska va igen.

Imorron står det  tacos på menyn med mina älskade päron! Längtar! Ska bli hur smaskigt som helst!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Malin

Nä, jag kunde tro det, att det inte hjälpte med att städa och hålla igång! det blir säkert som jag tror! Svullna fötter blir resultatet bara. Så lägg dom i högläge och vila nu istället. Va stilig han ska vara nu när hon klippt honom =) Kram kram

2009-01-22 @ 21:40:51
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Vendela

Ja usch den där dokumentären har jag sett förut nångång - och det är så fruktansvärt beklämmande att se hur människan äter sig själv till döds! Jag mår dåligt när jag ser det!

2009-01-22 @ 21:57:51
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej vännen! Jag har sett det innan. Jag blir så arg för att de leker trots allt med döden...



Ibland förstår jag inte hur saker och ting fungerar.. låter gott med sockerkaka fick sådan lust att baka igår, fast jag lät bli. Mitt mående igår hade hjort att jag satte i mig hela kakan =)



Vill önska dig en trevlig helg, vet du snart är det dax... Vilken glädje du ska få, blir så glad bara jag tänkerpå det...



Kramar om dig massor

2009-01-23 @ 09:49:02
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Angelica

Nu tycker jag Vilda kan ta och komma tycker jag. Observera tiden jag är uppe.. hehe... vi har uppesittarkväll med boysen. Det är nämligen X-games i USA så det startar om 45 min.. hehe.. puss

2009-01-24 @ 02:49:11
Postat av: Angelica

Men god morgon. Titta tiden jag är vaken då!! Hehe.. vaknade för 30 min sedan. Lite förvånad faktiskt. Klockan visade 05.40 när vi hoppade i säng. :P Lär nog få ta en powernap i em. Åh men gud så gott med klämmisar. Det är ju det bästa när man är ute och körskoter. :)

2009-01-24 @ 10:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0