Onsdagen har passerat!

Ja då va även denna dag avverkad! Igår kväll hade jag mycket förvärkar men allt avtog då jag gick å la mig. Typiskt =(

Har gjort ett besök hos min barnmorska och allt såg bra ut! Men bebisen sparkade så hemskt mycket så det va svårt att lyssna på hjärtljuden, till å med A blev full i skratt! Det blir nog en livlig liten rackare det här.
Melvin blev så glad för han fick ju träffa sin lillebror och M därnere. Det va precis föräldraträff då vi skulle in till A.

Middags sällskap fick vi idag av Malin och Asterix. Fast vi fuskade och åt hämt mat! Skönt med lite vardagslyx emellanåt!
Hann ju även med några partin av vårat favorit spel =)

Å idag har jag pratat med min goa vän Chatta! Har jag tur så hinner jag träffa henne i helgen och förhoppningsvis så får jag även träffa lilla (stora) Axel! Har ju inte träffat dom på evigheter känns det som!

Imorron får vi fin besök! Sigge, LM och Linda kommer och ska underhålla mig några timmar! Ska bli sååå kul =) Å han växer ju så fort. Man hänger som inte med.

Imorron kommer ju min darling hem oxå <3 Längtar som tusan! Han ska troligtvis få va på hemmaplan och jobba tills bebben kommer. Perfekt!

Over and out för idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du tittade in. Tänkte faktiskt på dig tidigare idag. Men nu vet jag ju att läget är lugnt och liten är kvar i magen (ngr timmar till)Må så gott. Kram

2009-01-28 @ 22:28:13
Postat av: LindaN

åh, va härligt att M ska få vara hemma. Nu får du knip i hop ikväll/natt nu bara. Ja du när karlar är sjuka, man undrar ju vad man valt för veklingar som ska ta hand om oss. Tur att det går över. Känns betydligt bättre nu ikväller. Har proppat i mig ipren,pencellin,kortison spray and I´m still going strong ;)

Sov så gott inatt. Kram

2009-01-28 @ 23:07:41
URL: http://lertorp.blogg.se/
Postat av: Vendela

Ja hon tyckte det var jättespännande med brevet - och så gillar hon ju pussel som det innehöll :-)



Kram kram

2009-01-29 @ 08:57:26
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Therese

Du kanske ska komma hit och måla tak med mig - då kommer bebben garanterat ut i ilfart! Hi, hi!



2009-01-29 @ 12:15:33
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Vendela

Hej hej! Måste kika in och kolla om du är hemma?? Den frågan får du väl ungefär 100 ggr om dan va? hihi



Du förresten - nu när du ändå vet vem jag är så kan jag säga att jag "sytt" både din M och L-G när de var småbebisar :-) Jag var ju 9 år när M föddes och bodde bara ett par hus ifrån :-) Tänk så det kan vara :-)

2009-01-29 @ 12:46:12
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja, tänk så många vakennätter du har framför dig, men som tur är glöms de bor snabbt! Du får ta och baka bullar, då brukar nämligen bebisarna vilja titta ut har jag hört (fast det fungerade inte på Camilla, vi bakade 300 bullar ett par dagar efter hennes bf gick ut) Eller så får du å M till å myspysa så den blir arg över att sen störs å tittar ut Hi, hi

2009-01-29 @ 16:06:48
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese

HOPPAS det händer något nu då, speciellt då du får hem M, kanske bara för han å vända i dörren å åka på BB :-)

2009-01-29 @ 17:33:55
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja du e ju inte annat å göra. Men det börjar var svårt å jobbigt !!



Å du håller dig hemma än .. hihi

2009-01-29 @ 18:15:16
Postat av: Lovisa

2009-01-29 @ 18:15:37
Postat av: Lovisa

Det e jag som postar namn lösa kommentarer

2009-01-29 @ 18:16:25
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: elin

tror du får efter helgen :P förstår att de måste vara segt nu :) men tänkte om jag säger efter helgen kanske de blir i helgen :P hoppas allt är bra me dig?kram

2009-01-29 @ 21:47:13
Postat av: Nina

ELIN Jag tror det blir efter helgen oxå =P Tråkigt nog! För nu äre tungt ska du veta! Men annars äre bara bra här. Hoppas allt är bra med dig oxå =) Längesen man såg dig! Kul att du skrev en rad! Kram kram

2009-01-29 @ 21:49:45
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Louise

Hej Nina jag är in o tittar om du skrivit något.Är lite nyfiken om du är hemma eller farit iväg! Lycka till nu o hoppas att du inte behöver vänta allt för länge /kramar Louise

2009-01-29 @ 22:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0