MVC, kebab å Sigge

Ja idag fick Melvin följa med och lyssna på bebbens hjärtljud. Det tyckte han va kul. Å han sa att det pumpade fort =)
Alla värden va bra. Blodvärdet hade ökat, kanon!! ja även hela jag hade ökat, men i vikt! Usch! Skyller på all vätska!
Magen har börjat sjunka, så jag hoppas verkligen inte jag behöver fara dit nästa vecka igen!! Då vill jag att bebben har tittat ut! Är less nu! Å Melvin väntar och väntar!!

Sen for vi på affären, Melvin har bestämt maten idag. Å då blev det kebab i pitabröd!
For in till Bettan och beställde en klipptid i slutet av februari så jag hoppas jag får en snäll bebbe som tänker sova precis då =) Annars får morsan assistera!
Melvin fick presentkort på Remi & Benji i julklapp så vi va även in dit en sväng. Men han hittade inget han ville ha idag så vi får gå tillbaka om några veckor och se om dom fått in nått nytt!

Efter vi ätit mat, diskat undan och hängt tvätt ska vi till Sigge och hälsa på =) Å världens sötaste och goaste Becca kommer från åsele ikväll och ska joina oss! Har ju inte träffat henne sen vi va upp till storjola! Ska bli skit kul att få surr med henne en massa ♥ Kommer alltså få en toppen kväll!

Nej nu ska man laga mat!
Melvin tittar på RR 3! Ovanligt värre!!

bye bye!

Kommentarer
Postat av: Tomas

Ja det kan jag verkligen tro. Syskon är bra att ha! Han hade väl turen att få ett förra året också? Men det är självklart att det är minst lika spännande nu när morsan ska ha liksom :-) Han var hemskt fin på korten, han var minsann en bebbe med hår! :-) Ha en trevlig kväll :-)

2009-01-21 @ 17:35:05
URL: http://toomaas.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jaså, inte RR4? ;) Har han inte nött ut 3:an än?! ;)

2009-01-21 @ 18:02:33
Postat av: Malin

Nä du, inta var det nå bätte med min nacke och huvudvärk idag inte! =/ Ha haft gräsligt ont idag, men så tog Siv och hjälpte mej ;) Hon hade ett liniment stift hon strykte på och masserade och tro det eller ej, så försvann huvudvärken fort och nacken känns mycket bättre redan nu ikväll =) Så jag hoppas att det håller i sej och försvinner helt! Jo, nu tycker jag att det är dags med en mys, film, nått smaskigt och massor med parti yatzy igen!!!! Det måste vi! Hoppas att du haft en bra dag vännen. Kram kram

2009-01-21 @ 19:59:08
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0