Middag och monopol

Fick super god mat av mamsen idag =) Å jätte god efterrätt. jag och mamma kom på den briljanta idén att vi skulle kolla på diabilder från då jag va liten. Så upp på övervåningen för att leta reda på alla diabilder och projektorn. Va ju överlycklig för dom korten har jag inte sett på typ 10 år.
Så glad i hågen hade vi fixat allt å när pappa skulle starta projektorn så for lampan i den som gör att man kan se bilderna =( SNYFT!!!
Fatta hur besviken jag blev =( Så nu måste pappa på Bohms foto å se om han har såna där special lampor så kanske till helgen kan vi göra ett nytt försök.

Men vi tog och drog igång å spela Monopol istället!
Har ju en karl som är fenomenal på att vinna detta spel så jag tänkte att nu jävlar ska någon av oss andra vinna (helst jag själv) Men hur tror ni det sluta?? Jo han vann IGEN!!!
Det är tamefan otroligt!
Å jag är ju en grymt dålig förlorare. Men blev ju tvåa iaf! Alltid nått!

                                                                                  

Gick ner till mamma och tog å sparka hem så lite luft har man fått sig idag oxå. Men ack sååå grymt ont jag får. Det är ju som egentligen inte värt det!

Nu blire lite mys framför tv:n innan man somnar sött! En stund iaf...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Låter som en härlig kväll alltid mysigt med sällskapsspel tycker jag.... Åhh om jag också kunnde få åka hem till mina på middag, lite långt..



Kramar om

2009-01-10 @ 22:52:06
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Vendela

Monopol var verkligen länge sen man spelade...tror jag måste införskaffa ett nytt och fräscht för det jag har är gammalt som gatan :-D Blev lite sugen på att spela det.....



Hoppas du får en fin söndag :-)

2009-01-11 @ 12:24:05
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0