Matkalender

Igår kom Mikaels mormor förbi med en present till mig! Jag fick matkalender 2009 =)


foto:privat

Fanns en hel del bra recept. Kanon bra att ha något att titta i då fantasin tryter. Vilket den gör väldigt ofta. Är grymt less på denna middagsfråga varje dag.
Idag är de Mikael och Melvin som ska bestämma maten! Ska bli intressant att se va man får.
Känns skönt att jag slipper bestämma!

Mina älsklingar är uppe på sjögatan och yrar runt! Men jag hoppas att dom kommer hem snart. Det är så tyst då dom inte är hemma å busas! ♥

Kommentarer
Postat av: Vendela

Den där boken har jag också. Fick den i julklapp av syster yster :-)

2009-01-30 @ 21:20:13
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0