Ja va ska man säga??

Nu har då jag gjort allt man kan tänkas göra för att få ut denna bebis som verkar tycka att det är alltför bra därinne.
Har städat, putsat fönster. hållt igång som bara den. Å idag tänkte jag, aha, tar mig en sväng upp på byn med sparken. Sagt å gjort så begav jag mig ut... Gick ju bra UPP på byn. Slank in på fiket å köpte mig en macka till lunch å en godare efterrätt ;)  Ja då bar det iväg hemåt igen. Det är nedförs större biten av vägen men jag tänkte med min dåliga balans så äre bäst att jag går med sparken nedför backarna. Men i den sista backen tänkte jag äsch, Nina för fan, hoppa upp på sparken å känn vinden i ditt ansikte =p
Hur tror ni det sluta?? Jo, en tjock valross som ligger och kravlar mitt i vägen!! Ramlade just inte lite =( Dumma mig! Snacka om att min balans suuuger! Ja skrämde jag inte ut ungen nu så kan jag nog inte göra så mycket mer. Jo städa badkaret ska jag göra oxå! Sen ger jag upp!!


                                

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Förlåt men jag skrattade som tusan när jag läste ....

Men det e så typiskt man tänker nä gör inte så å så ändrar man sig.... å så blir det pannkaka!!

2009-01-24 @ 14:03:53
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Malin

Hi hi hi.... Förlåt för jag med! men jag skrattade oxå när jag läste vad du varit ut på idag! ;) Skulle varit en syn att se vännen! :p Men du få nog vackert vänta tills "den" känner sej redo för världen! Kram kram

2009-01-24 @ 14:58:54
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Sanna

Du är då för söt, jag sprang när jag ville att den skulle komma ut, ingen bra idee kan jag säga. men jag var bara 22år också då... Den kommer när den vill komma ut, jag lovar dig =)

2009-01-24 @ 16:20:10
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: LindaN

Hi,hi va rolig du är, hoppas du inte gjorde dig illa. Ja den kunde väl allt ta och komma ut nu när Mikael är hemma. Men den kommer väl när den känner sig redo. Ha en fin lördagskväll. Kramen.

2009-01-24 @ 18:01:40
URL: http://lertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0